Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No vastaan omasta puolestani, olen siis syntynyt joulupäivänä. Meillä asia ratkaistiin niin ettei synttäreitä ikinä vietetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No vastaan omasta puolestani, olen siis syntynyt joulupäivänä. Meillä asia ratkaistiin niin ettei synttäreitä ikinä vietetty![]()
no toi on kyllä kurjasiis todella...
olisitko pitänyt pahana jos "synttäreitä" tai kekkereitä sun kunniaksi ois vietetty aina isosti sun nimpparina?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No vastaan omasta puolestani, olen siis syntynyt joulupäivänä. Meillä asia ratkaistiin niin ettei synttäreitä ikinä vietetty![]()
no toi on kyllä kurjasiis todella...
olisitko pitänyt pahana jos "synttäreitä" tai kekkereitä sun kunniaksi ois vietetty aina isosti sun nimpparina?
No en, itseasiassa olisikin kiva että olisi vietetty nimppareita isosti koska nekin on joulukuussa. Mutta meillä tosiaan ei minun synttäreitä vietetty, mutta pikkusiskon vietettiin helmikuussa, ja ne siis olivat vain hänen juhlat.
Lapsena oli tosi ikävää että sisko sai aina kaikki lahjat ja kortit ja minä en saanut muita kuin joululahjat, edes synttärikortteja ei kukaan muu lähettänyt kuin minun äidinäiti. Mummo hoitikin asian kunnolla sain erikseen joulu-synttäri-nimppari-kortit vaikka kaikki nuo on 5 päivän sisällä.