Te joiden lapset käyttävät miltei samankokoisia vaatteita, miten erotatte sukista ja kalsareista kummalle kuuluu

  • Viestiketjun aloittaja sukat sekaisin
  • Ensimmäinen viesti
äippä ja murkkulikat
meillä menee sekasin kaikki vaatteet likkojen ja mun ,omia saa välillä onkia likkojen vaatteista ,ja toisinpäin ku ollaan kaikki samankokosii:) ja välillä minä kulen lasten puseroissa, ja lapset minun housissa ja puseroissa:)
 
Äityli kolmelle
No meillä noilla kahdella vanhimmalla on sukat esim 25-27 ja toisella 28-30. Onneksi toinen on tyttö ja toinen poika. Vaikkakin vanhat kalsaritkin on tytöllä käytössä. Mutta ei se haittaa. Pesusta kun tulevat niin mitä väliä kuka niitä käyttää?
 
nn
samanikäset pojat mulla, muistan kyllä vaatteiden ulkonäöstä ja koostakin näen kumpi on kumman, mutta viimeksi ostin toiselle raitaiset sukat ja toiselle yksiväriset helpottaakseni sitä asiaa.
En halua ostaa toiselle vaan tietynsävyisiä vaatteita ja toiselle vaan jotakin muuta sävyä, koen liian rajoittavaksi sen lasta itseä ajatellen.
 
sukkia käyttävät tositensa ei sillä ole väliä..kalsareita ei juuri käytä paitsi pitkälahkeisia ( siis ny talvel ) ja nekin samaa kokoa ja samanlaisia..meillä siis pojat 5vj a 6v ja sit pienimmät myös käyttää toistensa vaatteita eli 3v3kk ja 1v8kk.
 
Nyttemmin vasta on pojilla kokonaan eriytetyt vaatekaapit. Aiemmin sillä ei ollut väliä, toki kummallakin oli ne lempivaatteet ja kun alkoi olla vähän eri mallinen vartalo, oli housut erikseen ja päällysvaatteet tietysti.
 
Meillä tytöt on melko saman kokosia, ja meneehän ne vaatteet toki sekasin joskus. Vaan onko tuo nyt niin tarkkaa, jos kuiten sopivat? Ja pikkunen perii isomman vaatteet automaattisesti, ja viimestään siloin mulla menee sekasin vaatteet.
 
Meillä isommat tytöt 5v ja 3v, pikkarit ovat ihan yhteiskäytössä. Vaikka esikoinen onkin paljon pidempi, niin pienemmällä on suhteessa isompi takamus, joten samankokoisia pikkuhousuja käyttävät.

Sukat ovat erikokoisia, mutta meillä on pääasiassa kuvallisia sukkia, joista lapset itsekin muistavat omansa (esim. esikoisella Peppi-sukat ja keskimmäisellä Lumikki-sukat). Eli kysyn heiltä ellen itse muista tai osaa koosta päätellä kumman ovat.
 

Yhteistyössä