Te ette ole yhtään muotitietoisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repskops
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

repskops

Vieras
Täällä on haukuttu wt-moskaksi rintaliivit, joiden olkaimet näkyy topin olkaimien alta.

Mutta AireBra mainostaa, että aluspaidasta käyvät liivit ovat naiselliset ja kauniit kun kurkistavat v-kauluspaidasta, teini hehkuttaa miten muodikkaat superleveät olkaimet ovat narutopin kanssa. Niitä saa jopa pitsireunuksella ja sopivat hyvin vaikka juhla-asun kanssa. Ne näyttää upeilta myös pitsipaidan alla. Niitä voi käyttää vaikka päällekäin ja näyttää sporttiselta. Oikeita muotiasusteita!

Että ottakaas mammat nyt opiksi, liivien kuuluu näkyä! Ne huomaamattomat, mittaamista vaativat, ohuolkaimiset liivit on jo menneen talven lumia, ihan out.

Kun mä olin pieni, me leikittiin yhden kaverin kanssa aina barbeilla ja suunniteltiin niille vaatteita. Sanottiin aina "Tää barbi sanois nyt, et nää tulee muotiin." meidän barbeilla oli kyky manipuloida ja määrätä siitä, mikä milloinkin oli muotia.

Mun kaveri kouluttautui Englannissa vaatesuunnittelijaksi. Se sanoi, että joku oikeasti päättää siitä, mikä on muotia tulevana kautena, värisävyt ja muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25120001:
Kun mä olin pieni, me leikittiin yhden kaverin kanssa aina barbeilla ja suunniteltiin niille vaatteita. Sanottiin aina "Tää barbi sanois nyt, et nää tulee muotiin." meidän barbeilla oli kyky manipuloida ja määrätä siitä, mikä milloinkin oli muotia.

Mun kaveri kouluttautui Englannissa vaatesuunnittelijaksi. Se sanoi, että joku oikeasti päättää siitä, mikä on muotia tulevana kautena, värisävyt ja muut.

Niin varmaan päättääkin, ois kiva tietää kuka :)

Kauan jo "miettinyt" sitä, et mistä se juttu aina lähtee liikkeelle, että esim. tänä syksynä oranssi, sinappi ym. on ne sävyt jotka on se juttu ja nahka. Kaikkien mallistot kirkuu noita samoja juttuja...

Kuka on hän, joka on tän kaiken takana? Onks niil joku pieni sisäpiiri jossa jokainen ehdottaa jotain ja lopputulos arvotaan :P

Tämä ei varsinaisesti liity asiaan mutta minulla on kolmet edellä mainitut liivit ja ei todellakaan ole niin hyvät kuin mitä mainostetaan. Toki ihanat päällä mutta ei ne kyllä mitään tue, tissit hölskyy niinku ei liivejä oliskaan :D ja siis mullakin on D-kupin tissit eli ei mitkään jätit mutta silti...

Täällä on haukuttu wt-moskaksi rintaliivit, joiden olkaimet näkyy topin olkaimien alta.

Onko täällä tehty niin? Miten ajasta jäljessä täällä oikein ollaan? :O Teinit on jo vuosia kulkeneet painijaselkätopeissa, eivätkä tasan käytä niihin suunniteltuja rintsikoita vaan ihan tavallisia - ja vielä ihan erivärisiä kuin mitä toppi on. Ja tämä täysin riippumatta sosiaaliluokasta, asuinalueessta tai koulusta jota käy (lukio tai amis, ihan sama juttu). Että se siitä WT-myytistä Suomen maassa. (Itsehän en vilauttele mitään alusvaatteita, mutta se ikäiselleni kalkkikselle suotakoon. :) )

Kuka on hän, joka on tän kaiken takana? Onks niil joku pieni sisäpiiri jossa jokainen ehdottaa jotain ja lopputulos arvotaan :P

Tässä vähän pitkä sitaatti Devil wears Prada -leffasta, jossa on hauskasti selitetty, miten muutamat ihmiset vaikuttavat siihenkin, minkä värisiä renttuja halpa-halliin tulee myyntiin ;)

This... stuff'? Oh. Okay. I see. You think this has nothing to do with you. You go to your closet and you select... I don't know... that lumpy blue sweater, for instance because you're trying to tell the world that you take yourself too seriously to care about what you put on your back.

But what you don't know is that that sweater is not just blue, it's not turquoise. It's not lapis. It's actually cerulean. And you're also blithely unaware of the fact that in 2002, Oscar de la Renta did a collection of cerulean gowns. And then I think it was Yves Saint Laurent... wasn't it who showed cerulean military jackets? I think we need a jacket here. And then cerulean quickly showed up in the collections of eight different designers.

And then it, uh, filtered down through the department stores and then trickled on down into some tragic Casual Corner where you, no doubt, fished it out of some clearance bin. However, that blue represents millions of dollars and countless jobs and it's sort of comical how you think that you've made a choice that exempts you from the fashion industry when, in fact, you're wearing the sweater that was selected for you by the people in this room from a pile of stuff.

Isojen muotitalojen suunnittelijat tuovat näytöksiin tiettyjä värejä, materiaaleja ja malleja, ketjuliikkeet alkavat heti kopioida niistä elementtejä omiin vaatteisiinsa ja tietysti lisäksi vielä muotilehdet jne. nostavat näkyvämmin esiin tiettyjä asioita. Ellen muotitoimittaja näkee näytöksessä paljon punaista, villaa ja porkkanan malliset lahkeet ja kirjoittaa, että ne on just nyt muotia ja poimii juttuunsa vielä kuvaukseen sopivia catwalk-kuvia ja vaatteita henkkamaukan mallistosta. Markettien sisäänostajat alkavat ottaa valikoimiin "muodikkaita" vaatekappaleita.

• Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä