te 10+ äidit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
naurattaa teiän jutut esim pitää olla aikaa tehä soseet ite jos on aikaa avata konekin-haloo jotku haluu hetken omaakin aikaa

samoin noi ettei sais vauvaansa hetkex ees isälle jättää ennen kun se on koulussa..voi luoja mitä tissi poskia niist tulee..säälix käy jo kuinka niit kusataan koulussa kun mutsi vaan hyysää..imetätte varmaan viel sillonkin..ihan oikeesti ei kukaan ole täydellinen ja ette edes te olisitte sitten lastenne kanssa ettekä täällä tai jos ne nukkuu ni menkää siivoo tai tekee niit soseita..ei teil varmaan oo miehikään kun eihän teil oo aikaa heille tai huolehtia itsestänne!!

eikö muita ärsytä!!

Mä jo ajattelin et teiniäitejä taas pilkataan.

Mä olen ainaki paras äiti lapsilleni, enkä tehnyt soseita itse ja lapset on ollut jopa mummolla hoidossa. Isänsä kanssa kerrassaan öitä. (en tosin baareissa käy. Tekeekö se musta paremman? )

ei enää pliis noita baari juttuja tai mä kerään kaikki lähellä olevat äidit kasaan ja lähetään dogaa koko vkonlopux ihan vaan mielen osotuksex näille täydellisille äideille

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
naurattaa teiän jutut esim pitää olla aikaa tehä soseet ite jos on aikaa avata konekin-haloo jotku haluu hetken omaakin aikaa

samoin noi ettei sais vauvaansa hetkex ees isälle jättää ennen kun se on koulussa..voi luoja mitä tissi poskia niist tulee..säälix käy jo kuinka niit kusataan koulussa kun mutsi vaan hyysää..imetätte varmaan viel sillonkin..ihan oikeesti ei kukaan ole täydellinen ja ette edes te olisitte sitten lastenne kanssa ettekä täällä tai jos ne nukkuu ni menkää siivoo tai tekee niit soseita..ei teil varmaan oo miehikään kun eihän teil oo aikaa heille tai huolehtia itsestänne!!

eikö muita ärsytä!!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai mites se menikään.. :whistle:

Mistä sä tuommoista olet lukenu? Mä oon palstaillu täällä vuosia enkä koskaan ole tuollaiseen törmännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:

eikö muita ärsytä!!

Sittan taitaa Sanna olla sokea, tai ei ehkä vaan osaa lukea!
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai mites se menikään.. :whistle:

Mistä sä tuommoista olet lukenu? Mä oon palstaillu täällä vuosia enkä koskaan ole tuollaiseen törmännyt.

Yhteistyössä