Täytyykö mun jaksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Mulla on uusi työkaveri, italialainen. Haastattelimme hänet keväällä, ja minä moneen kertaan tivasin että mitä mieltä on Suomen talvesta (on siis ollut täällä aikaisemmin pohjoisemmassa yhden talven töissä), ja sanoin suoraan että se on rasittavaa kuunnella 8 kk vuodessa valitusta säästä. No talvi on jees, ja se on kivaa ja ei mitään hätää.

Niin jo on p**kele että olen saanut kuulla valitusta kun täällä on kylmä kun persröörissä (eikö siellä ole lämmin???) ja luntakin tuli lokakuussa (joo, yhtenä päivänä vähän leijaili ilmassa, maahan ei jäänyt mitään) ja mitä vielä. Aamusta alkaen ja jatkuu fb-päivityksinä.

Joo, onneksi on 4 kk koeaika, sopivasti osuu tähän talveen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22389500:
Täytyy :laugh: Mä odotan mielenkiinnolla, jos tuleva talvi on vähänkään viime talven kaltainen...mitä mahtaa meksikolainen tuumata Suomesta :D

Jos se on samanlainen kuin mun tuntema meksikolainen, niin on innoissaan eikä yhtään valita!

sano että saunassa on kuuma - ja keskiverto-olotilaksi tulee näin ollen juuri sopiva
*ottaa seuraavan ihanan italialaisen Locker-suklaakeksin, joka sulaa suussa*

:laugh: sukupuolesta, ei voi mtn, vain NÄIN silmissäni, että se on joku nuori poika.
Kuulun sarjaan: ei kestä kuunnella valittamista työssä yhtään :)

Ja, en ole koskaan kuullutkaan noista mainitsemistasi asioista - joten eiköhän tämä nojatuolissa istuminen sitten suju parhaiten.
Miksi ne vaihtuu - (aattelin tosissani et olet jossain mihin otetaan ulkomaal. opisk. kerran vuodessa tms.) - no, olen valmis jättämään nyk. työni, jos keksin jtn parempaa tilalle.

mutta sun hommissas pitää varmaan olla alan koulutus kunnossa :)

:laugh: sukupuolesta, ei voi mtn, vain NÄIN silmissäni, että se on joku nuori poika.
Kuulun sarjaan: ei kestä kuunnella valittamista työssä yhtään :)

Ja, en ole koskaan kuullutkaan noista mainitsemistasi asioista - joten eiköhän tämä nojatuolissa istuminen sitten suju parhaiten.
Miksi ne vaihtuu - (aattelin tosissani et olet jossain mihin otetaan ulkomaal. opisk. kerran vuodessa tms.) - no, olen valmis jättämään nyk. työni, jos keksin jtn parempaa tilalle.

mutta sun hommissas pitää varmaan olla alan koulutus kunnossa :)

Ihan oikeassa oli sukupuolesta ja iästä :D Ja joo, meillä vaihtuu työntekijät, vähintään viiden vuoden välein, joskus lyhyempiä aikoja, joskus vähän pidempiä. Kaikkea sitä on ehtinytkin nähdä ja kuulla.

auts, mä sanon tähän.
olen kyllä ajatellut liittyä tuohon plussan - yliluonnolliset-vai-mikä-se-oli-kerhoon, kysyisin paria juttua.
mutta tää on uutta, että näkyvyys on näin hyvä verkon välityksellä :O
mutta taisi tulla aloituksesta ilmi vaan, tai sitten se oli tuo työKAVERI sana, ja luin nopeasti niin siitä sen sain.
Ps. Korvatulpat vaan päähän, tai jos pystyy niin kuulokkeita käyttää koko ajan.
vaikka niihinkin oon törmännyt itse, jotka eivät edes tuota kuulokevinkkiä suostu tajuamaan

Yhteistyössä