Täytyy kai munkin hehkuttaa että mulla meinas käydä kaupassa flaksi eilen

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Hemmetin pieni S-market jossa käytiin matkan varrella kun oltiin kotiin tulossa, suoraan rannalta tulossa joten voitte kuvitella millain näky olin :x

Mutta SILTI joku mies tuli mua siellä kaupassa vastaan, iski ensin silmää ja sitten alko seuraamaan siellä kaupassa, tuli mm jädealtaan luo notkumaan kun mä olin valkkaamassa jäätelöitä ja itse ei kyllä ottanut mitään. :o

Kyllä melkein sydäntä lämmitti että tälläin vanha plösähtänyt ämmä saattais vielä kelvata :D

S-marketit on kummia paikkoja :D , muakin alkoi kerran yksi ihan hyvännäköinen mies ääs-marketissa pokaamaan :o . Ja olin vielä ollut koko päivän maauimalassa & sen kyllä huomasi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
S-marketin ilmassa on ehkä jotain :D

Olikohan se sama äijä? Saanut tietty porttarin meidän ääs-markettiin ja pokaa nyt rannalta tulevia muualla :laugh:

Mun käsittääkseni tästä matkaa sinne ihan ruhtinaallisesti että.. :whistle: :whistle:

Uskotaan vaan että me ollaan niin kuumia misuja että ei voi vastustaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ihana, että tämä tapahtuma sai sydämesi lämpenemään (melkein). :)

Täytyy kyllä sanoa että se ukko ei lämmittänyt yhtään mutta se että kulahtaneena herätin jonkun mielenkiinnon, se lämmitti :D :D

Nimenomaan.. juuri sitä tarkoitinkin.

Ja ps. kylläpäs osaat inttää vastaan.. viimeiseen asti. Opetteleppa vähän sosiaalisia taitoja! Vink vink. ;)

Siis ihana, että tämä tapahtuma sai sydämesi lämpenemään (melkein). :)

Täytyy kyllä sanoa että se ukko ei lämmittänyt yhtään mutta se että kulahtaneena herätin jonkun mielenkiinnon, se lämmitti :D :D

Nimenomaan.. juuri sitä tarkoitinkin.

Ja ps. kylläpäs osaat inttää vastaan.. viimeiseen asti. Opetteleppa vähän sosiaalisia taitoja! Vink vink. ;)

Mä ehkä olen hiukan jäärä. Hiukan. Vähän. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja fif:

Noh, en mä nyt tiedä :snotty:

kertonut niitä sun seksi tarinoita:)

Ei ei ei, ne on vaan teille :heart:

sulla ole se anoppi joka vähän niinkuin yllätti teidät...onko hänestä ollut enään harmia?

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja fif:

Noh, en mä nyt tiedä :snotty:

kertonut niitä sun seksi tarinoita:)

Ei ei ei, ne on vaan teille :heart:

sulla ole se anoppi joka vähän niinkuin yllätti teidät...onko hänestä ollut enään harmia?

Ei siinä mittakaavassa :snotty:

Mä vasta olen alkanut toipumaan siitä tapauksesta

Yhteistyössä