täytekakun tekijät, sopiiko valkosuklaa-lime rahka väliin ja kuorrutukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perinteinen kermakakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perinteinen kermakakku

Vieras
en tykkää niistä marsipaani-ällötyksistä, haluan perinteisen kermakaakun, mutta sopiiko tuo limenmakuinen rahka kermavaahdon sekaan vatkattuna väliin ja päälle? mitä muuta laittaisitte kakun päälle?

En ole täytekakussa kokeillut, mutta pavlovassa käytän usein tota. Mun mielestä paras täyte kakkuun on mansikka-rahka-kerma -sekoitus. Ja päälle sitten kermavaahtoa vaan.

Olen käyttänyt sitä valion valkosuklaa-lime rahkaa täytekakun välissä ja hyvää on tullut =)
Laitoin ensimmäiseen kerrokseen tuota em. rahkaa ja toiseen kerrokseen vaniljarahkaa. Kuorrutus perinteisesti kermavaahdolla ja päälle raastoin valkoista ja tummaa suklaata.

Minusta tuo on aika makeaa joten se kannattaa huomioida mutta itse tykkään aika happamasta. Muutenhan se soveltuu erinomaisesti kakun väliin. Meinaatko laittaa pelkän rahkan vai jotain marjoja/hedelmiä mukaan?

ajattelin ihan vaan hilloa laittaa kerrosten väliin ja sitten sitä rahkakermavaahtoa :) päälle voi sitten laittaa vaikka rypäleitä ja säilykemandariineja, kun on rahkaa mukana, niin luulisi sopivan, ja sitten suklaarouhetta.

Yhteistyössä