Täytekakuista yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Kun sanotaan että moni kakku päältä kaunis, niin meneeköhän se myös toisinkin päin ;) Mun kakut kun ei päältä niin kauniita ja hienoja ole, mutta sisältä sitäkin herkullisempia ja maukkaampia!! (eilen taas sain kehuja muun muassa) :)

Mitäs luulette? Ja täytyypäs kyllä myöntää omisdta kokemuksista et jos kakku on päältä kaunis, niin ei yllätys monestikaan oo kovin kummoisen makuinen.

Siis ihan siedettävän näköisiä on minunkin kakut, mut esim todella harvoin (0tuskin koskaan) alan vääntämään mitään esim. nalle puh koristetta, tai hämähäkki seittiä, tai merirosvo laivaa, tai ruusun kukkia. Ihan perus täyskärin teen.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tuossakin on monta puolta, itse toivon että omat kakkuni on sekä hyvän näköisiä että makuisia sillä teen niitä työkseni :D

ja mie haluaisin niitä tulla makustelemaan :p :D

Olen syönyt usein kakkua, jota tekijä on kuvitellut loistavaksi. Muut syöjätkin ovat voineet kehua, mutta itse olen mielessäni ihmetellyt että onko näillä makuaistissa vikaa. Yleensä näissä "hyvissä" kakuissa on tajuttomasti sokeria ja vähän muutä makua, pohjan rakenne ei ole hyvä, kostutus on yli tai ali, kermavahtoa ei ole tarpeeksi ja se on pilattu sokerilla. Kerroksia on usein vähän ja täytteitä ei ole suunniteltu antaumuksella.

Yhteistyössä