V Vankkis Aktiivinen jäsen 17.01.2007 2 549 0 36 28.03.2008 #1 jos laittaa suklaamoussea ja laittaa lisäksi mariannerouhetta, mitäs toiseen kerrokseen?
nöppönen Aktiivinen jäsen 13.05.2005 22 173 1 36 28.03.2008 #4 mä laitoin kaveriksi vaniljatäytteen ja oli taivaalista.. ja ihan vaan vanhanajan vaniljakastikkeen valmistin pussista mut laitoin vähemmän maitoa.
mä laitoin kaveriksi vaniljatäytteen ja oli taivaalista.. ja ihan vaan vanhanajan vaniljakastikkeen valmistin pussista mut laitoin vähemmän maitoa.
B Blue Rush Aktiivinen jäsen 27.10.2006 10 065 1 36 28.03.2008 #5 Banaania? Banaani ja suklaa menee usein yhteen. Tai sitten valkosuklaata
V Vankkis Aktiivinen jäsen 17.01.2007 2 549 0 36 28.03.2008 #6 ookkei kiitos! Huomenna leivotaan ja siivotaan urakalla...
W weballergy Vieras 28.03.2008 #7 Meille tulee viikonlopun kaakkuun mansikkakermaa mariannerouheella höystettynä, mansikoita, sekä suklaaganachea ( sulatettu suklaa yhdistetään kermaan, jäähdytetään jääkaapissa ja vatkataan kuohkeaksi )
Meille tulee viikonlopun kaakkuun mansikkakermaa mariannerouheella höystettynä, mansikoita, sekä suklaaganachea ( sulatettu suklaa yhdistetään kermaan, jäähdytetään jääkaapissa ja vatkataan kuohkeaksi )