täysjyväriisistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pata-ässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pata-ässä

Aktiivinen jäsen
26.12.2008
606
61
28
eli en oo moista ikinä ennen syönyt, ja nyt sellast ekaa kertaa valmistan... Tyhmä kysymys, mut tuleeko se yhtä pehmeäksi keitettäessä kuin normiriisi? :ashamed: Tuntuu et piiitkän ajan kiehunu levyllä,mut edelleen kovaa :kieh:

muok. aiemmin siis "karstastanut" täysjyväriisiä :P. Jonka vuoksi en oo ikin ees maistanu moista

Alkuperäinen kirjoittaja Väinämöisen Palttoonappi:
Mulla lens kerran roskiin kun lin mielestäni varmaan 45min jo niitä keitelly ja edelleen oli sen verta kovia etten ois kyllä syöny...Varmaan tein jotain väärin, mut en enää rupee niiden kanssa pelleilee.

mitä merkkkiä sul oli? Ittelläni noi on risellaa...

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Mulla lens kerran roskiin kun lin mielestäni varmaan 45min jo niitä keitelly ja edelleen oli sen verta kovia etten ois kyllä syöny...Varmaan tein jotain väärin, mut en enää rupee niiden kanssa pelleilee.

Voi, en mä nyt tollasia enää muista tästä aikaa kuiteskin lähemmäs kymmenen vuotta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:

Voi, en mä nyt tollasia enää muista tästä aikaa kuiteskin lähemmäs kymmenen vuotta :laugh:

:laugh:

Yhteistyössä