TAYSin jonotilanne+kesäsulku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristiina76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristiina76

Jäsen
10.06.2007
492
0
16
Tietääkö joku millanen jonotilanne tällä hetkellä..? Mun lähete lähti huhtikuun alussa, ei mitään kuulunut, pitäskö alkaa soittelemaan perään?? Ja onko tänä kesänä koko "hoitopaikka" suljettuna jossain vaiheessa?

Tästä hetkestä en tiedä, mutta meillä meni viime vuonna 4kk ekaan poliaikaan lähetteestä, joten jollei loppukesästä oo kuulunu niin vois kysellä.
Muistaakseni heinäkuun pari ekaa viikkoa olis kiinni.

Hei, meillä kesti ensikäyntiin viikkoa vajaa puoli vuotta lähetteen kirjamisesta. Eli jonot tuntuu raastavilta odottaville, mutta sen voin omasta puolesta sanoa, että kun ne hoidot alkaa, ei enää turhaa odottelua ole. Muistaakseni kesäsulku on viikot 27-28, mut koko heinäkuu siellä tehdään vajaalla miehityksellä, ja elokuussa sit jatkuu normaalisti. Tsemppiä odotukseen!

Meillä lähete saapui klinikalle viime elo-syyskuussa ja ensimmäinen aika oli maaliskuun ihan lopussa. Elikkäs 7 kk meni. Varsinaisiin hoitoihin päästään vihdoin syksyllä. Siis jonoilua tiedossa, toivottavasti olisi nyt ruuhka edes hieman helpottanut... Tsemiä :)

Mulla myös lähete Taysiin, ens viikolla tarvii soitella ja kysellä jonotilannetta. Meillä sellainen tilanne että olen hoidoissa oman paikkakuntani keskussairaalassa ja siellä ei IVF-hoitoja tehdä niin laittoivat lähetteen Taysiin. Ultrat yms tehdää kuitenkin keskussairaalassa ja punktio ja siirto Taysissa, joten en tiedä meneekö lähete normaalin jonon perään vai kuinka? Joutuvat kuitenkin omat aikataulunsa sovittamaan yhteen.

Mä olin jonossa 6kk. Antoivat tarkan ajan, kun soittelin joulukuun loppupuolella, kun olin ollut n. 3kk jonossa. Syksyllä kun soittelin, niin sanoivat että jos emme olisi tamperelaisia vaan muusta kunnasta, niin olisimme päässeet jo syksyn puolella, sillä Tampereen kaupungin rahat olivat loppu sille vuodelle...

Hoitojen alettua ne ovat edenneet ripeästi ja olen ollut tyytyväinen.

Meillä on kyllä jo muutama vuosi aikaa siitä kun hoitoihin lähdettiin. Mutta silloin ensi käynti oli 6kk päästä lähetteestä ja samoin kuin Gerlin sanoi, niin kun hoidot alkaa se on menoa. Eli sen jälkeen hommat lähtivät rullaamaan. Jonotusaika tuntuu pitkältä, mutta sitten helpottaa kun sisään pääsee.

Yhteistyössä