Mun kokemus parkkipaikan löytämisestä on vaihdellut aika paljon. Toisinaan on joutunut viemään auton "takaisin" Kuntokadulle, Biokadusta "eteenpäin" (se on muuten halvin paikka ja ei siitä kauaa kävele). Joten varaan aina hyvin aikaa parkkiksen löytämiseen. Toisilla kerroilla on saanut siihen eteen.
Hydrangea, mun mielestä siinä "alaparkissa" ei kyllä ole muita kuin varatuja paikkoja. Tai sitten ei ole osunut silmääni.
Lääkäreistä. Mulla on ne vaihdellut aika paljon tässä 1,5 vuoden aikana. OI-ultrissa on saattanut olla "vain" opiskeleva lääkäri, siis jolla ei ole vielä erikoislääkärin titteliä. Mutta silloin kun hoitosuunnista on pitänyt päättää niin silloin on ollut erikoislääkäri. Ja mulla on ollut pari kertaa myös ulkomaalaistaustainen lääkäri. Hyvin on sujunut vaikka heidän kielitaito (ainakaan lauserakenteet ja sanamuodot) eivät ole olleet 100%. Mutta on sama lääkärikin saattanut olla useamman kerran peräkkäin.
Kaikki on mukavia lääkäreitä olleet. Toiset ovat lukeneet enemmän taustatietoja kuin toiset. Eli kannattaa olla myös itse valveutunut ja perillä omista asioistaan. Ja esittää kysymyksiä.
Kesätauosta. Viimekesänä mielestäni aloittivat aikalailla juhannuksen jälkeen tauon. En nyt muista tarkkaan. Mutta silloin siis olin menossa varhaisultraan kesäkuun puolivälissä ja sanoivat että on aika täyttä, kun kesätauko iskee päälle.
Mä kävin perjantaina IVF-ultrassa. Siis nyt on piikitelty ja tarkistettiin mikä vaste on lääkkeille ollut ja miten jatketaan. Vaste ollut lääkärin mielestä hyvä. Hänellä oli tosi kova kiire ilmeisesti toimenpiteeseen ja puhelinkin soi kokoajan. Tiesin kyllä että mun ultra jouduttiin puristaan johonkin väliin. Joten en kokenut tuota "kiirehtimistä" pahana. Kyllä silti ultrattiin ihan rauhassa ja mitattiin follien koot ja määrät. Annostusta muutettiin. Sitten hoitajan kanssa sovittiin maanantaille uusi ultra aika.
Toivotaan muuten että kesätauko olisi vasta heinäkuussa. Sillä mähän aion raskautua tästä hoidosta
(itsehän sen voin päättää). Ja kun mä raskaudun niin varhaisultran ajankohta menee juhannuksen jälkeiselle viikolle. Mutta jotenkin mä en pysty ajatteleen silti asioita sinne asti, jotta lähtisin kyseleen tauosta. Ei vaan uskalla ääneen sanoa näitä toiveitaan raskaudesta vaikka tänne kirjoittaakin.