TAYS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytiin sielä kierroksella, ekaksi nähtiin se 2a osasto ja se oli ok ja toimiva.Sitten ne kaksi muuta on sieltä joltain 70-luvulta ja kolme hlöä per huone, suihkut käytävällä jne.eli aika ankeeta.
Kovasti korostivat ettei voi esitellä toiveita mille osastolle pääsee vaan sitten laitetaan sinne missä on tilaa.
Esikko synty kätilöopistolla, kaipaan sitä sairaalana..
Taysissa ei ole perhehuoneita.
Synnytyssalia ei nähty.

Olin 3a osastolla ja itse toivoinkin sinne. Olen kaikista lapsista ollu tällä osatolla ja tykkäsin kovasti. Nyt oli siellä kyllä varsinainen ruuhka aika kun jotkut osastot kiinni ja vauvoja syntyi paljon. Mutta kaikesta huolimatta sain todella hyvää hoitoa ja paljon huomiota osakseni. Ja hoitajien kanssa siellä pystyi avoimesti puhumaan ihan kaikesta.

Mä mietin jonkiverran tota osaston toivomista se esittelyn jälkeen...ei päästy käymään siellä 3a osastolla. Tottakai sitä on väsynyt ja vauva ja mies on seurana ne muutamat päivät, mutta mietin että eikö olis mukava kun olis kaks huonekaveria tai siis neljä...=)Että jos toivois sit kuitenkin sinne 3a:lle vaikka 2a on niin uus telkkuineen... No mut en ota ressiä...pääasia että pidetään hyvää huolta.

olen menossa sinne synnyttämään :) ja valmennuksessa ei vienyt meitä sille just rempatulle puolelle käymään, vaan vanhalle sen takia ettei tule pettymyksiä jos joutuu vanhalle puolelle :o oon kyl uuden puolen nähnyt kun kaveri oli siellä.. toinen 3 osasto mielestäni on edelleen rampattavana.. koska ap sinulla la?

Yhteistyössä