TAYS ja opiskelijat

Olisiko ketään lähiaikoina TAYSissa synnyttänyttä?

Laskettuaika on jo ihan lähellä ja olen menossa sinne synnyttämään. Mietin vain, että kuinkahan siellä on opiskelijoita? Ottaisin mielelläni opiskelijan hoitamaan synnytystä, on pelkkiä hyviä kokemuksia opiskelijan läsnäolosta ja paneutumisesta asiaan. :flower:
 
Kyllä meitä kätilöopiskelijoita siellä aina on harjoittelujaksojen aikana, ja luulisin, että läpi vuoden on joitakin piskelijoita ainakin toisen asteen koulutusta hankkimassa. Eivät kuitenkaan siis synnytyssalissa. Mutta kun menet sisään, mikä estää kysymästä asiaa?
 
Jellonainen
Synnyttäneiden osastolla opiskelijoita oli ainakin kesäaikaan aivan liikaa, sain välillä hyvin arveluttavia neuvoja ja muutenkin huonoa hoitoa kesätöissä olevilta opiskelijoilta.
 
Minä synnytin taysissa pari kuukautta sitten ja mun synnytyksessä oli mukana kaksi opiskelijaa. Mukavia/asiallisia oli molemmat, mulle oli sinänsä ihan sama oliko paikalla opiskelijoita vai ei. Itsekin olen kuullut lähinnä positiivista palautetta opiskelijoista mutta itse en oikein osaa sanoa olisiko synnytyskokemukseni ollut jotenkin erilainen jos he eivät olisi olleet paikalla. Keskityin olennaiseen enkä muista kuka teki mitäkin siellä salissa auttaakseen minua :whistle: =)
 
kätilö
TAYSissa on harjoittelussa joka osastolla ympäri lukuvuoden opiskelijoita, siis myös synnytyssalissa on kätilöopiskelijoita tähän aikaan vuodesta. Pikemminkin ongelmana on, että saadaan kaikki tarjolla olevat opiskelijat mahtumaan saliharjoitteluun... Ole siis huoleti, varmasti saat opiskelijan synnytykseesi, jos vain haluat. Lääketieteen kandejakin löytyy yleensä, mutta heillä ei ehkä ole samanlaista "tatsia" asiaan kuin kätilöopiskelijoilla, jotka myös mielellään ovat äidin seurana muutenkin kuin pelkästään h-hetkellä.
 
synnytin tayssissa 5 vkoa sitten ja oli opiskelija mukana,oikeestaan hoiti koko synnytyksen ,tosin valitettavasti mulla ei jäänyt hyviä muistoja hänestä..meillä ei tainnu kemiat kohdata mutta kätilö oli mukava tosin en paljoa häntä nähnyt.
 

Yhteistyössä