Täydelliset rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä

Vieras
Millaiset on mielestäsi Täydelliset rattaat? Mitkä hankkisit, jos rahalla ei olisi väliä?

Meille etsitään pienempiä kuin yhdistelmät, mutta tukevampia kuin matkikset. Teutonian Timmyt olisi vaihtoehto, mutta tuee kovin nopeasti painoraja vastaan, kun ne on 0-15kg.

Vastaavia, missä voisi nukuttaa vielä päiväunet ei taida olla, vai onko?

Meillä on quinnyn freestyle 3XLt js oon ollut niihin enemmän kuin tyytyväinen. Ostettiin ensin brion kalliit yhdistelmät jotka osottautu meille aivan liian kömpelöiks ja 5kk jälkeen vaihdettiin noihin.

Nyt pitkin hampain luovutaan noista quinnyistä ja vaihdetaan phil & teds sporteihin kun on toinen tulossa niin pienellä ikäerolla.

200719005g.gif

Nämä kuomun kanssa.

Brio ponyt ovat hyvät. Ainoa miinus on, että ei saa makuuasentoon. Meillä 1- vuotiaalla pojalla. Tykkää kun siinä on ratti. Ostettiin erikseen vielä kuomu rattaisiin. Menevät pienempään tilaan kuin meidän matkarattaat. Ja saa helposti kasaan. Meilölä tykätään näistä.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä:
Millaiset on mielestäsi Täydelliset rattaat? Mitkä hankkisit, jos rahalla ei olisi väliä?

Meille etsitään pienempiä kuin yhdistelmät, mutta tukevampia kuin matkikset. Teutonian Timmyt olisi vaihtoehto, mutta tuee kovin nopeasti painoraja vastaan, kun ne on 0-15kg.

minkä ikäistä lasta sä ajattelit kärrätä? mun 4 vuotias painoi 15kg ja nyt 5vuotiaana painaa 17kg..
noi on mun mielestä rumat rattaat joten en niitä ainakaan ostaisi. emmaljunga scooterit on kivat,vaikkei kalliit.
en oo kovasti perehtyny,mutta halaun itse sellaiset jossa todella paksut renkaat ja kevyet työntää.

minkä ikäistä lasta sä ajattelit kärrätä? mun 4 vuotias painoi 15kg ja nyt 5vuotiaana painaa 17kg..
noi on mun mielestä rumat rattaat joten en niitä ainakaan ostaisi. emmaljunga scooterit on kivat,vaikkei kalliit.
en oo kovasti perehtyny,mutta halaun itse sellaiset jossa todella paksut renkaat ja kevyet työntää.[/quote]

Vasta 7kk kyse, hankitaan rattaat, kun sopivat löytyvät. Ei millään kiireaikataululla.
Tämä toinen lapsemme kuitenkin painoi puolivuotiaana enemmän kuin vanhempi sisarensa vuoden iässä. Niin ajattelin, että helposti jo 2-vuotiaana olisi sen 15kg. (Isosisko oli 2v. n.13kg)
Olen myös pitänyt teutonioita rumina aiemmin, mutta siinä olisi lahes täydelliset rattaat muuten, niin ovat käyneet miellyttämään myös silmää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä:

en oo kovasti perehtyny,mutta halaun itse sellaiset jossa todella paksut renkaat ja kevyet työntää.

Miten Timmyt voivat olla jonkun mielestä rumat ja Scooterit kauniit?
Timmyt ovat niin perusrattaat, että hankala niistä on minusta "rumia" saada. Eri asia, jos kyse olisi vaikka Bugaboo-rattaista tai Stokkeista, jotka ovat persoonallisempia.

Ei tuosta painorajasta tarvitse välittää. Se 15 kg on täysin ohjeellinen ja sama kiloraja tulee vastaan kaikissa muissakin paitsi avorattaissa. Meillä oli Timmyt, kunnes poika oli noin 3,5-vuotias ja olisin voinut vannoa, että ne olisivat painon puolesta kestäneet vaikka kuinka monta vuotta vielä. Ovat sen verran tukevat.

Suosittelen siis lämpimästi Timmyjä, kaikin puolin. Monet rattaat on kokeiltu, mutta noita parempia ei ole vastaan tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
bb-stroller-buggy.jpg

Nämä en vaihtaisi mistään hinnasta pois :heart:

Siis Phil & Teds :p

Meillä myös nää noiden Teutonioiden ja Quinnyjen lisäksi, kun toka tuli aika pian ekan perään... Ihan huiput kahden muksun kanssa, eikä oo kiirettä vaihtaa takaisin kuomuihin seisomalaudalla. Tosin nyt jos hankkisin, niin varmaan haluisin ne uudemmat Vibet, jota ei vielä silloin ollut, kun meille hankittiin.

Sori, alkuperäinen vastaukseni koski vain noita yhden lapsen kulkupelejä.

Yhteistyössä