Täydellinen päivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nina1

Jäsen
09.10.2007
131
0
16
Tänään on elämäni onnellisin päivä..mieheni suostui lopulta vielä yrittämään toista pienokaista!! =) Olen niin onnellinen et voisin vaikk hyppiä riemusta!! :laugh:
Ja itse kysymykseen.. kuinka kauan teillä on menny kierron palautumiseen e pillereiden lopettamisen jälkeen?? gynekologi sanoi mulla menevän 1/2 - 1 vuosi..käytin pillereitä yli 8 vuotta..onhan tämäkin yksillöllistä..
ja si vielä et koskas kannattais nää pillerit lopettaa?? ( unohdin kysästä)

Mä olen vaan niin happy :D :heart:

Meillä vuosi sitten mies suostui yhteiseen ekaan vauvaa yrittää ( ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä, minulla kaksi aiemmasta liitosta ja hänellä kolme lasta), siis että voin jättää pillerit pois, jätin ne ihan heti, ja todella vuosi on mennyt ja mittään ei kuulu vieläkään! Mulla on noitten pillereitten kanssa ollut sillain että ne on aina välillä olleet pois käytöstä, ja viimesimmäksi kaksi vuotta söin! Joka kerta saan pettyä kun menkat alkaa! Mutta :hug: ja onnea yritykselle teille =)

Älä masennu. Mä söin pillereitä kans noin 8 vuotta ja 2kk meni ja tulin raskaaksi lopetuksen jälkeen että voi tullu nopeestikin, mutta parempi varautua että kestää kauan niin ei tule masennusta jos heti ei tärppää. Nyt olemme yrittämässä toista katsotaan tärppääkö yhtä nopeesti.

Itse söin pillereitä kanssa 8 vuotta. Jo eka kierrosta niiden jälkeen ovuloin vaikkei vielä yritettykään, toisassa kierrossa yritettiin ja heti raskauduin. Eli kyllä se on ihan yksilöllistä kuinka ne kierrot tasaantuu eikä sitä kait voi tietää kuin katsomalla kuinka käy. ;)

Mä söin pillereitä lähemmäs 10 vuotta ja eka plussa saatiin testiin yk 9. Meni kesken, mutta raskauduin onneksi uudelleen suht nopeasti, kunhan kierto vaan taas ensin tasaatui.

Kuulemma kannattaa lopettaa pillerit niin, että syö nykyisen laatan loppuun. Sekoittaa vähemmän omaa kiertoa.

Mekin mennään eteenpäin semmosel periaatteella et tulee jos on tullakseen..eli mielenkiinnolla odotan kuinka käy.. =) olo on siltikin niin onnellinen..
Onkos muita äitejä joilla iso ikäero lapsilla?? olis kiva kuulla kokemuksia.. ;)

Yhteistyössä