Tavoite olisi -5kg - miten saisi mahdollisimman nopeasti pudotettua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä 5kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vielä 5kg

Vieras
Mulla olisi pudotettavaa vielä 5kg, sitten olisin normaalipainon rajoissa. Miten saisin tämän määrän pudotettua mahdollisimman nopeasti? Olen kotiäitinä vielä (alle 1v lapsi), joten pystyn liikkumaan aika hyvin ja syömään haluamallani tavalla. Mutta haluaisin painoa pois mahdollisimman nopeasti. Olisiko kellään mitään SELKEITÄ ohjeita? Siis mitä syön (tarkasti) ja kuinka paljon liikun kerralla ja monta kertaa viikossa? kysykää tarkennusta, jos tarvitsee johonkin... Olen siis 167cm ja 74kg.

Lasket kalorit, ei siinä muu auta. 1000 kalorin vaje päivässä meinaa kilon tippumista viikossa. Jos ei laske kaloreita, niitä tulee helposti liikaa. Jos kalorien laskeminen netin ohjeiden mukaan ei suju, syö sitten vaikka valmisaterioita. Pari ekaa päivää on rankkoja, kun meinaa olla nälkä, mutta sitten kroppa tottuu. Mitään ihmekeinoja ei ole. Kun on tarpeeksi motivaatiota, se kyllä onnistuu. Mua motivoi vaa'an lukemat (punnitse itsesi vain kerran viikossa aamulla ennen aamupalaa!) ja se jos riisun alasti peilin edessä (haluan makkaroista eroon!!!). Suunta on vaan alaspäin :)

Vähähiilariselle dieetille + lasket myös kalorit. Riittävästi täytyy tulla rasvaa + proteiinia mutta ei yhtään ylimääräisiä hiilareita. Nesteitä lähtee 2-3kg ihan muutamassa päivässä.

Mä en oikein tiedä, mikä on sopiva määrä kaloreita... Tai mistä ne tulevat. Voisin laittaa tähän esimerkin mun päivän ruuista, laittakaa mitä vähennän:

Aamupala: Yksi viipale ruisleipää, oivariinia, 1 viipale kinkkua, 2 viipaletta 15% juustoa ja kurkkua, maustamatonta jogurttia ja vehnäleseitä, lasi greippimehua.

Lounas: esim. kaksi viipaletta ruisleipää juustolla ja kananmunalla (2 kpl) ja lasillinen maitoa tai edellisen päivän tähteitä ja lasillinen maitoa.

Välipala: Maustamatonta jogurttia ja omena, vehnäleseitä.

Päivällinen: Tavallista kotiruokaa, esim. broilerikastiketta ja riisiä, salaattia, lasi maitoa. Tai jos syön esim.
lihakeittoa, niin viipale ruisleipää päälle.

Iltapala: Maitorahka, jossa vähän hilloa, omena.

Ja vettä päivän mittaan.

Miltä vaikuttaa?

Yhteistyössä