Tavis lenkkeily ei oo mun juttu.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Kun mä nyt aloitin tuon elämäntaparemontin. Niin huomasin sitten eilen illasta, että ei tuo tavis lenkkeily ole kyl mun juttu. :/ Onneks sain kaverin lähtee illasta vielä pikkaselle lenkille, mutta ei niin hirmu reipasta kävelyä, eikä pitään.

Mitä himskattia mä keksin. :headwall: En voi ilmoittautua syksyllä mihinkään näihin opistojen juttuihin, koska miehen työ sellasta etten välttämättä pääsis edes parina kolmena viikkona peräkkäin, enkä välttämättä saa edes muksuja hoitoon. Rullaluistimet löytyy kyllä, mutta uskallankohan niillä lähtee äkkiseltään, kun tuo peruskuntokaan ei oo kummempi. Ja näky olen tuolla. :whistle: Pitää vissiin kotiin hommata joku stepperi tai vastaava.

Kertokaas kokemuksia steppereistä? Mä en mitään hirmu kalliita käy ostelee. Käsipainotkin olis varmaan aika hyvät jumppailuun.

no, käviskös pelkkä kävely?
reipasta (siis oikeasti reipasta) kävelyä yhden tunnin ajan, ei sen aina tarvitse juoksua olla.
Tai sitten jumppa kotona (vatsalihaksia, käsilihaksia, selkää, pomppuja ym)
Tai sitten uinti, uimahalliin ei tarvitse mennä tiettyyn aikaan vaan sillon kun sulle sopii.

ps. itse en harrasta mitään liikuntaa, pitäis alkaa liikkumaan, mutta inhoan kaikkea liikuntaa, ehkä kävely menettelee...

Mulla on stepperi. Ihan toimiva laite jos sitä jaksaa polkea :D Lisäksi käyn kävelyllä n.3 kertaa viikossa ja kävely reissun jälkeen aina vatsalihaksia, käsilihaksia, pakaralihaksia ym. Ja ihan toimiva systeemi tuntuu olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
reipasta (siis oikeasti reipasta) kävelyä yhden tunnin ajan, ei sen aina tarvitse juoksua olla.
Tai sitten uinti, uimahalliin ei tarvitse mennä tiettyyn aikaan vaan sillon kun sulle sopii.

ps. itse en harrasta mitään liikuntaa, pitäis alkaa liikkumaan, mutta inhoan kaikkea liikuntaa, ehkä kävely menettelee...

Niin tarkotin just tuota kävelyä, en edes pysty juosta kun muutaman metrin. Käy pistämään toisesta kyljestä melkein heti, eikä syynä tähän ole se että olisin just syönyt.
Uinti olisi kyllä mahdollista, silloin tällöin. Mä vaan oon sellanen et tarttisin sen inspiksen vähän jonkun toisenkin aloitteesta. Oon huono lähtee yksin mihinkään.
Mutta eiköhän tämä tästä. Jospa sitten vaan kaivais varastosta rullikset ja lähtis niillä silloin kun ei oo niin paljoo porukkaa tuolla ulkona.

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It:

Niin tarkotin just tuota kävelyä, en edes pysty juosta kun muutaman metrin. Käy pistämään toisesta kyljestä melkein heti, eikä syynä tähän ole se että olisin just syönyt.
Uinti olisi kyllä mahdollista, silloin tällöin. Mä vaan oon sellanen et tarttisin sen inspiksen vähän jonkun toisenkin aloitteesta. Oon huono lähtee yksin mihinkään.
Mutta eiköhän tämä tästä. Jospa sitten vaan kaivais varastosta rullikset ja lähtis niillä silloin kun ei oo niin paljoo porukkaa tuolla ulkona.

;)

Missä päin pk seutua asut? Mä voin raahata sut mun kanssa liikkumaan :D Eiku mä kaipaisin kävely seuraa aina sillon tällön.

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It:

;)

Missä päin pk seutua asut? Mä voin raahata sut mun kanssa liikkumaan :D Eiku mä kaipaisin kävely seuraa aina sillon tällön.

Laitoin sulle yy:tä. Nyt mä tästä lähden asioimaan.

:wave:

Yhteistyössä