J
Joulujo
Vieras
Lapsella on ikää kohta 3 v ja tänä vuonna saisi ensimmäisen joulukalenterin. Muumit ovat kovassa suosiossa joten harkinnassa olisi muumi joulukalenteri. Tänään sattui silmiin brion joulukalenteri missä on juna, muutama kiskopala & muuta tarviketta. Lapsi on ollut pitkään innoissaan brion junaradasta jos jossain sellainen on ja hoidossakin usein hakee kuulemma junaradan ja leikkii sillä. Lasta ei siis saisi lähtemään pois jos pääsee leikkimään junaradalla mutta säilyyköhän innostus jos kotonakin on sellainen? Harkitsimme tuota brion junarataa synttärilahjaksikin viimeksi mutta emme sitten ostaneet kun ajattelimme, että voi sillä leikkiä hoidossa/ kylässä ymv. paikoissa. Leluja kun muutenkin on paljon. Nyt taas kun näin tuon joulukalenterin aloin miettiä olisiko se kiva jos saisi sitten joululahjaksi jonkun pakkauksen junarataa lisäksi.
Mutta kannattaako noita tavarakalentereita ylipäätään ostaa? Hukkuvatko osat vain eikä kalenteri jaksa kiinnostaa lasta? Juu tunnustan, itse olen innoissani kun omassa lapsuudessani oli vain kuva ja suklaakalentereita
Mutta kannattaako noita tavarakalentereita ylipäätään ostaa? Hukkuvatko osat vain eikä kalenteri jaksa kiinnostaa lasta? Juu tunnustan, itse olen innoissani kun omassa lapsuudessani oli vain kuva ja suklaakalentereita