T
Tautinen
Vieras
Sairasteluni alkoi viikko sitten keskiviikkona kurkkukivulla ja menin vielä torstaina töihin, vaikka olin todella tukossa ja räkäinen ja asiakkaiden palveleminen hieman hankalaa.. kuume alkoikin nousta välittömästi töiden jälkeen ja nousikin torstai-iltana yli 38 asteen.. neljään päivään kehon lämpöni ei ollut normaali ja päivällä oli vähintään lämpöä-38,9astetta.. lauantai-iltana kuume huiteli melkein neljässäkympissä.. sunnuntai-iltana kuumetta oli 38,4 astetta ja menin maanantaina työterveyshuoltoon.. työterveyshoitaja totesi vain, että minulla on "melkein" poskiontelontulehdus, runsas vasemmanpuolein limakalvoturvotus ja että tarv. päivystykseen oireiden pahentuessa.. vielä en ole lääkärissä käynyt ja kuume laskikin niin, että maanantaina kehon lämpötilani oli aivan normaali.. no, tiistaina kuumetta oli 38,4 astetta ja tänäänkin lämpöä tällä hetkellä 37,5 astetta.. yskin aika paljon ja nenä vuotaa kuin Niagaran putous kellertävää / vihertävää räkää.. olen jaksanut tänään jo paremmin, MUTTA.. menenkö töihin?? Työni on asiakaspalvelua terveysasemalla.
Toivottavasti joku jaksaisi lukea pitkän sepustuksen ja vastatakin vielä, KIITOS
Toivottavasti joku jaksaisi lukea pitkän sepustuksen ja vastatakin vielä, KIITOS