Tatuointiin reilun viikon päästä,hyviä vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei siihen mitään ohjeita oikeen oo. Just toi ettei saa sit kuitenkaan mitään päihteitä käyttää ennen sitä, ne voi ehkä vähän rentouttaa tms. mutta tosiaan sit ei välttämättä värit tartu kunnolla tai muuta. Ja ainakin mä luulin ennen kuin olin ottanut ensimmäistäkään kuvaa että se sattuu mutta sit ei sattunut, tuntu vaan oudolla tavalla hyvältä :D

Hoito-ohjeet saat sitten ihan sieltä tekijältä.

Tuttuni otti juuri pienen jonkun 5cmx5cm tatuoinnin. Siinä ei kestäny kun vaan noin 10 minuuttia. Ei vissiin sattunut edes paljoa. Siihen tarvii laittaa rasvaa joku päivä jonkun tietyn ajan.

Jotain tekemistä. Esim känny mitä räpläillä. Ite taisin pelata viime koitoksessa matopeliä kun selkään tatskan teko sattui. Olkapäähän taas ei sattunut ollenkaan ja sillon vaan istuskelin ja juttelin mukavia.

Itsellä toimii rasvana helosan parhaiten. Miehellä taas bevita r.

[QUOTE="tattoo";23801252]Jotain tekemistä. Esim känny mitä räpläillä. Ite taisin pelata viime koitoksessa matopeliä kun selkään tatskan teko sattui. Olkapäähän taas ei sattunut ollenkaan ja sillon vaan istuskelin ja juttelin mukavia.

Itsellä toimii rasvana helosan parhaiten. Miehellä taas bevita r.[/QUOTE]

Niin ja siis tuohon selkä tatskaan meni useampi tunti...

Kyllähän se ensin pikkuisen nipistää, mutta siihen turtuu. Selkärangan kohdalle tehtäessä koko pääkoppa kilisee.

Itse vannoin välierissä, että jos suomi ja ruotsi on finaalissa ja suomi voittaa, niin tatuoin tre kronorin perseeseeni. Joten tatuoitavaksi on mullakin meno taas pian. Oijoi.

[QUOTE="tattoo";23801252]Jotain tekemistä. Esim känny mitä räpläillä. Ite taisin pelata viime koitoksessa matopeliä kun selkään tatskan teko sattui. Olkapäähän taas ei sattunut ollenkaan ja sillon vaan istuskelin ja juttelin mukavia.

Itsellä toimii rasvana helosan parhaiten. Miehellä taas bevita r.[/QUOTE]

Mitä vaikutuseroja noilla rasvoilla on,jos toinen käy toiselle ja toinen toiselle?

[QUOTE="Taika";23801343]Mitä vaikutuseroja noilla rasvoilla on,jos toinen käy toiselle ja toinen toiselle?[/QUOTE]

Ei taida suurempia vaikutus eroja olla. Bevita r tais kuitenkin olla muistaakseni tatskapaikan se mielummin suosittelema.

Helosan taitaa imetyä nopeammin ja tuo bevita r on rasvaisempi.
Kun mulla oli tuolla selässä niin se ei paidan alla päässyt niin hyvin hengittämään, niin se rasva ei kunnolla tainnut imeytyä. En tiedä. Miehellä taas käsivarsi tatskaan laittoi bevita r ja sai pidettyä lyhyt hihaista niin pääsi paremmin hengittämään.

En siis tiedä asian oikeellisuutta mutta tämmöistä arpoisin tässä meidän tilanteessa. Osaa ne siellä tatska paikassakin neuvoa noiden rasvojen kanssa. Tärkeintä että maltilla hoitaa sen tatuoinnin hoito-ohjeen mukaan ;)

[QUOTE="Taika";23801328]Tuohon nilkan ja pohkeen välimaastoon on tulossa.Joku on kuulemma käyttänyt emloja ennen tatuoimista,liekö apua?[/QUOTE]

Älä ota tatuointia jos et kestä kipua. Mahdollinen kipu on niin iso osa juuri sitä tatuoinnin hienoutta,että jos alat puuduttelemaan niin menetät kyllä paljon. Itse otan tatuointeja osittain juuri sen takia miltä se tekeminen tuntuu.

Mulla hakattiin eka kuva pari viikkoa sitten. Ja sitä etukäteen rasvaamista mullekin sanottiin moneen kertaan.. Pari-kolme päivää ennen kuvan ottamista alat rasvailla kohtaa, mihin se kuva tulee, pari-kolme kertaa päivässä jotain kunnon rasvasta rasvaa.
Mä sain mukaan tekijältä jotain rasvaa, vaseliinin tapasta, käytin sen eka loppuun, ja sen jälkeen oon rasvannut bepanthenilla. Jos kutisee, laita rasvaa.
Mulla tuli kuva niskaan, selkärangan päälle, pitäis ilmeisesti olla niitä "kipeimpiä" kohtia, mutta en nyt sanois... Muutaman kerran nipisteli, mut eipä se muuten juur tuntunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23801489:
Mulla hakattiin eka kuva pari viikkoa sitten. Ja sitä etukäteen rasvaamista mullekin sanottiin moneen kertaan.. Pari-kolme päivää ennen kuvan ottamista alat rasvailla kohtaa, mihin se kuva tulee, pari-kolme kertaa päivässä jotain kunnon rasvasta rasvaa.
Mä sain mukaan tekijältä jotain rasvaa, vaseliinin tapasta, käytin sen eka loppuun, ja sen jälkeen oon rasvannut bepanthenilla. Jos kutisee, laita rasvaa.
Mulla tuli kuva niskaan, selkärangan päälle, pitäis ilmeisesti olla niitä "kipeimpiä" kohtia, mutta en nyt sanois... Muutaman kerran nipisteli, mut eipä se muuten juur tuntunut :)

joo, mulla kans ei siihen itse rankaan tuntunut missään, mutta kun mentiin lapoihin päin niin siellä sitten rupesi kipuilemaan. :)
Se on niin ihmisestäkin kiinni miltä tuntuu. Huippu oli kun tuttu tatuoija kertoi että kipukynnys tuntuu myös vaihtelevan vähän sukupuolen mukaan???? Naisille alaselkään tatskan otto kuulema paljon helpompaa kun jos miehelle tekee - mies kiemurtelee kivuissaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttelö:);23801251:
Tuttuni otti juuri pienen jonkun 5cmx5cm tatuoinnin. Siinä ei kestäny kun vaan noin 10 minuuttia. Ei vissiin sattunut edes paljoa. Siihen tarvii laittaa rasvaa joku päivä jonkun tietyn ajan.

Eipä ole ihmeellinen räpellys, jos kymmenessä minuutissa valmistui.

Yhteistyössä