T
"Taika"
Vieras
Viime hetken vinkkejä kaivataan kokemus pohjalta,esim. miten kestää kivun,hyviä vinkkejä tatuoinnin jälkihoitoon yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse vannoin välierissä, että jos suomi ja ruotsi on finaalissa ja suomi voittaa, niin tatuoin tre kronorin perseeseeni. Joten tatuoitavaksi on mullakin meno taas pian. Oijoi.
Kyllähän se ensin pikkuisen nipistää, mutta siihen turtuu. Selkärangan kohdalle tehtäessä koko pääkoppa kilisee.
Itse vannoin välierissä, että jos suomi ja ruotsi on finaalissa ja suomi voittaa, niin tatuoin tre kronorin perseeseeni. Joten tatuoitavaksi on mullakin meno taas pian. Oijoi.
Tuleeko kuinka iso kuva?
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23801489:Mulla hakattiin eka kuva pari viikkoa sitten. Ja sitä etukäteen rasvaamista mullekin sanottiin moneen kertaan.. Pari-kolme päivää ennen kuvan ottamista alat rasvailla kohtaa, mihin se kuva tulee, pari-kolme kertaa päivässä jotain kunnon rasvasta rasvaa.
Mä sain mukaan tekijältä jotain rasvaa, vaseliinin tapasta, käytin sen eka loppuun, ja sen jälkeen oon rasvannut bepanthenilla. Jos kutisee, laita rasvaa.
Mulla tuli kuva niskaan, selkärangan päälle, pitäis ilmeisesti olla niitä "kipeimpiä" kohtia, mutta en nyt sanois... Muutaman kerran nipisteli, mut eipä se muuten juur tuntunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttelö:);23801251:Tuttuni otti juuri pienen jonkun 5cmx5cm tatuoinnin. Siinä ei kestäny kun vaan noin 10 minuuttia. Ei vissiin sattunut edes paljoa. Siihen tarvii laittaa rasvaa joku päivä jonkun tietyn ajan.