Tatuointi rintaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TIITTU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TIITTU:
Alkuperäinen kirjoittaja cadillac:
minulla on pieni lisko rinnassa eikä juuri sattunut. netistä löytyy paljon kuvia =)

Oon yrittäny ettiä netistä,mutta ei oo oikein sopivaa lö
ytyny.Haluaisin jonkilaisen kukan...onko se tylsä?

en usko että se kukka tylsä on. kannattaa ottaa sellainen mistä itse tykkää.
minä olen löytänyt sieltä paikan päältä niistä kansioista kuvat itselleni mutta yhden löysin netistä. kannattaa käydä paikan päällä katsomassa niitä kansioita.
 

Yhteistyössä