tatuointi (puolison nimi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Muutama kysymys....Mitä mieltä olette että tatuoi puolison nimen? Onko joillakin teistä? Mikä olisi hyvä paikka ko. tatuoinnille? kumpi parempi pelkkä nimi vai jokin kuva jossa nimi sen "sisällä" ?

Minäkään en puolison nimeä / kihlasormusta tms tatuointi ottaisi. En vaikka rakastaisin, luottaisin ja uskoisin. Jos kuitenkin jotain tapahtuu, en haluaisi rahaani tuhlata tatuoinnin poistoon. Mutta jokainen tehköön tyylillään.

Muksujen nimet ja syntymäajat aion tatuoituttaa, kunhan keksin niille hyvän paikan. Miehen nimeä en tatuoi, koska aina voi tulla ero. Vaikka tässä ja nyt häntä rakastan ja plaah plaa.. Ainoa mitä voisin harkita olisi tatuoida nimeä tarkoittava kuva tms.. Muksujen nimet tatuoin köynnöksen sisälle.

Me mennään ottaan toistemme nimet.
Mä kuitenkin (lähinnä muiden mieliksi ) otan sellaisen, että se on sitten peitettävissä.. En ota mihinkään kuvan yhteyteen, koska se ei välttämättä olisi sitt niin helposti peitettävissä, jos nyt tulisi aiheelliseksi. Otan ihan simppelin, kaunolla nimen, ja mies ottaa samaan tyyliin mun.. Tatuoitsija sanoi ett periaatteessa ei tekisi, mutt meille voi, kun ollaan järkevästi asia suunniteltu.

Mulla on mieheni nimi kädessä ja ajattelen sen niin, että jos huonosti käy, se aika on ollut tärkeä osa minun elämääni ja se tatuointi on merkki siitä ajasta. Tosin tatuointi ei ole täysin luettavissa normaalikirjaimin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla on mieheni nimi kädessä ja ajattelen sen niin, että jos huonosti käy, se aika on ollut tärkeä osa minun elämääni ja se tatuointi on merkki siitä ajasta. Tosin tatuointi ei ole täysin luettavissa normaalikirjaimin.

Sä ajattelet asian samoin kuin mä. Tosin silti mä en ottais mitään puolisoon viittaavaa tatuointia. Kerran pitkään harkitsin, mutta nyt oon onnellinen etten ottanut sillä se suhde on kuollut ja kuopattu kauan sitten, enkä edes haluaisi sitä muistella tatuoinnin kautta.

Lasten nimet ranteisiin ja puolison täysikokoisen kullin kuva reiteen. Ei haittaa, vaikka tulisi ero. Uusille heilaehdokkaille vaatimus, että pitää olla vähintään yhtä paksu.

Yhteistyössä