Tatuointi jalkapöytään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jude"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jude"

Vieras
Onkos kellään?

Onko ollut kivulias paikka? Onko ollut tulehdus herkempi?

Olen menossa tietyn kuvan ottamaan, ei hirveän iso ehkä n.7x7cm ja mieli tekisi ottaa se jalkapöytään, mutta oon vähän huonoja kokemuksia kuullut.

Joten ajattelin kysyä jos täällä olisi joku jolla oikeasti omaa kokemusta :)

Aika on varattu toukokuun puoleen väliin!

Niin ja kipukynnys on jokaisella omansa, vaikka 100 ihmistä sanois että ei sattunut/sattui niin ei se tarkoita että sulla menee samallalailla. Myös tekijä vaikuttaa siihen, paljonko sattuu. Jotkut jopa liikkeen omistajat lyövät niin syvään että sattuu vaikka olis mikä kehonosa kyseessä.

Juu ja siis mulla on tatuointia jo mm.nilkassa, lapaluussa ja pohkeessa eikä oikeastaan mikään paikka ole vielä sattunut tosi paljon vaikka ainahan se vähän tuntuu kun niitä nakutellaan.

Tosta tulehdusriskistä mulle vaan sanottiin että olisi tulehdus alttimpi paikka ja itse vähän ihmettelen että mihin se mahtaa perustua..

Täältä löytyy yksi jalkapöytä-tatska. Voin sanoa ei ollut sen kivuliaampaa kun muuallekkaan, esim. kämmenpuolelle kyynärpään ja kämmenen väliin sattui paljon enemmän! Värit vaan ei tahdo pysyä tuossa jalkapöydässä. Ei tullut tulehdusta tai mitn vastaavaa..

Mulla on nilkasta jalkapöytään ja ensimmäiset pari minuuttia sattu aika paljon, mutta sit iho turtu eikä se sattunu enää mitenkään hirveesti. Ei mitää tulehduksia tullu vaikka kesä kuumalla otin sen. Auringolta vaan suojaa hyvin ja käyttää kesän hyviä aurinkovoiteita.

Mites kun siinä jalkapöydässä on ainakin mulla pinnassa verisuonet, niin alkaako ne sit vuotamaan pahasti? Voisko se liittyä siihen tulehdusriskiin jotenkin, jos nakuttaa ne suonet rikki? Entäs sit sen musteen leviäminen verisuonien kautta? Sori jos tyhmiä kyssäreitä, mut tällasia oon pohtinu...:-)

Otin ite heinäkuun alussa isohkon värikuvan jalkapöytään. Tuntui enemmän kuin pohkeessa (ja välillä sattui kyllä aika vitusti) mutta hyvin sen kestää, ei kannata kivun takia paikkaa vaihtaa. Oon pitänyt avoimia kenkiä koko kesän eikä yhtään satu tms. Heti pystyi normisti käveleen, toki paskaa tuo rasvattu alue kerää et hygieniasta pitää huolehtii. :)

Yhteistyössä