Tatska idiksiä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun pitäis ottaa tatuointi, mutten ole oikeen vielä varma minkälainen... Onko netissä jossain kuvia joista voisi vaikka vääntää omanlaisensa? Tai laittakaa kuvia vaikka omistanne, jos saisi jotain ideaa... Jotenkin olis kiva, että siinä taskassa jotenkin 'olis' lapset...

Älä, hyvä ihminen ota tatuointia, jos tuolla mielellä lähdet liikkeelle. "Mun pitäis ottaa tatuointi"...

Satavarma on oltava, mitä on tekemässä ja ennen kaikkea MIKSI.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Älä, hyvä ihminen ota tatuointia, jos tuolla mielellä lähdet liikkeelle. "Mun pitäis ottaa tatuointi"...

Siis en mä tarkoittanut sitä noin, kun sä ajattelit. Olen kyllä varma, että sen haluan :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis en mä tarkoittanut sitä noin, kun sä ajattelit. Olen kyllä varma, että sen haluan :-)

No hyvä! :D

Ja kun löydät oikean idean ja oikean kuvan, tiedät sen kyllä. Millaisia ajatuksia sinulla on?

No hyvä! :D

Ja kun löydät oikean idean ja oikean kuvan, tiedät sen kyllä. Millaisia ajatuksia sinulla on?

No, kun... mä olen ajatellut esim. lapsen käden kuvaa(vauvana) tatuoitavaksi. Mutta siinä on vain se 'ongelma', että lapsia on useampi enkä kaikkien käden kuvaa voi saada, ts. tuleeko siitä sitten liian iso..? Pitäis ihan mennä kyselemään mielipidettä taskaliikkeestäkin. Jotenkin haluaisin, että siinä olis kuitenkin kaikki lapset...

No, kun... mä olen ajatellut esim. lapsen käden kuvaa(vauvana) tatuoitavaksi. Mutta siinä on vain se 'ongelma', että lapsia on useampi enkä kaikkien käden kuvaa voi saada, ts. tuleeko siitä sitten liian iso..? Pitäis ihan mennä kyselemään mielipidettä taskaliikkeestäkin. Jotenkin haluaisin, että siinä olis kuitenkin kaikki lapset...

Hmmm... Kiinalaisen horoskoopin eläinhahmo kullekin? Luonnetta kuvaava kukka? Puu, jossa on kukkia/hedelmiä lasten lukumäärän verran? Oksa, jossa kukkia?

Mikä on sinulle tärkeää? Lähde siitä ajatuksesta liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Ens lauantaina alaselkääni koristaa pojan jalanjälki, se jonka synnärillä siihen lappuun painettiin.

Tälläistä juttua minäkin ajattelin... Olis ihana kantaa sitä pientä lasta aina mukana.

Olisin halunnut sen kuvan mahaan mutta jos tulen vielä raskaaksi, en halua että kuva venyy.
Jännittää jo hieman mutta eiköhän se siitä.... :D

Hmmm... Kiinalaisen horoskoopin eläinhahmo kullekin? Luonnetta kuvaava kukka? Puu, jossa on kukkia/hedelmiä lasten lukumäärän verran? Oksa, jossa kukkia?

Mikä on sinulle tärkeää? Lähde siitä ajatuksesta liikkeelle.

Toi puu juttu vois olla aika hyvä, täytyy laittaa mietintään. Kirsikkapuun oksa johon kukkia. Semmonen japanilaistyylinen jota olis helppo jatkaa/kasvattaa, jos niikseen käy... :-)

Toi puu juttu vois olla aika hyvä, täytyy laittaa mietintään. Kirsikkapuun oksa johon kukkia. Semmonen japanilaistyylinen jota olis helppo jatkaa/kasvattaa, jos niikseen käy... :-)

Kas kehveliä... Silmäini edessä näin juuri sen tyylisen kuvan. =)

samaa olin tulossa kirjoittamaan! mun kaikki muut tatskat on vakaasti harkittuja paitsi eka, jota en onneksi ole joutunut katumaan koska siinäkin käytin harkintaa minkä kuvan kanssa voin elää lopun elämän.

Yhteistyössä