Tätä nainen haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouva

Vieras
Minulla on aviomies ja kaksi rakastajaa.

Aviomieheni on hieno mies, kohtelias, komea, hillitty ja rakastellessamme hän aina pitää huolen, että saan orgasmin ennen häntä. Rakastelumme on kuin loppuun asti hiottua balettia, hidasta ja kaunista.

Kaksi rakastajaani ovat jätkiä, sonneja, elukoita. Heidän kanssaan harrastan kolmen kimppaa, rajua seksiä kaikilla mausteilla, nauran heille ja heidän kanssaan, putoan sängystä kun molemmat ovat kiihkeinä kimpussani, lopuksi uupuneena pyydän armoa.

Mitä muuta nainen voisi toivoa?

Minulla on mies ja kaksi pientä lasta hänen kanssaan tehtyjä.Mieheni kanssa naidessa käytämme aina kortsua,koska olen sanonut hänelle että en halua käyttää omaa ehkäisyä.Tosiasiassa syön E-pillereitä ja minulla on rakastaja,ollut jo monen monta vuotta.Koska ammattini puolesta kierrän paljon ympäri maata,on treffejä helppo järkätä aina tilanteen mukaan.Rakastajani kanssa on sitten aivan toinen meno kun tapaamme,naimme paljaalla ja oikein janoan saada häneltä nesteet sisääni.Onko muilla tälläisiä fantasioita elämässään?PS.Rakastan miestäni ja perhettäni mutta elämä vaatii jotain muutakin.

Yhteistyössä