Tätä menoa mä paisun ja paisun ja paisun...(raskaus ja syöminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
vielä ei onneks oo kiloja tullut, mutta.
Tää paha olo helpottaa vaan syömällä jotain rasvasta, kuten sipsejä, kebabia, hampparia, ranskiksia..eilen käytiin raxissa ja tänään sitte oksensin pelkät rasvat. Ja tietenkin noiden syömisten jälkee närästää, mutta se hetkellinen helpotus, se on niin taivaallista. Mitä ihmettä mä teen?
En voi syödä koko ajan herkkuja enkä niitä nytkään kaupasta ostanu ettei tuu syötyä..Ja nyt koko päivän tehny mieli kiinalaisesta sipulihärkää. Aah!
Kohta mä pakotan itteni syömää vaa hedelmiä, muuten mä paisun enemmän ku laki sallii ja sit mä painanki jo samanverran ku sotanorsu :x|O:mad:

Juu, tiedän, karppasin meinaan jotenkin ennen tätä..Nyt vaan tää paha olo ei saa ajattelemaankaan mitään kunnon ruokaa |O Enkä jaksa ees tehä...Toisaalta ku pakottais ittes tekemään ni sit tulis varmasti syötyäkkin..

Kunpa tää paha olo helppais pian...

Pistä ukko tekemään. :D Se helpotti mulla hiukan. Siis jos itse tein jonkun ruoan, en voinut enää kuvitellaakaan, et oisin sitä syönyt. :D Eli aika paljon ostettiin meillekin valmista ja käytiin ulkona. Tai sit kotona mies hellan ääreen tekemään se mulle valmiiksi. :saint:

No onneks ei kiloja oo tullut yhtään.
mut mul ekassa raskaudessa teki kans mieli kaikkee roskaruokaa,ja lihoin 33kg..:O seuraavissa onkin sit tullut tehtyä ihan normaalikotiruokaa,kun onneks nää lapset,ettei enää voi mässätä silleen ku ennen :)
mut onko tullut mieleen et se roskaruoka pistää sut oksentaan? vaikket heti oksentaiskaan..

Yhteistyössä