tätä kysytty monesti, mutten ole lukenut vastauksia kun ei ole koskettanut mua, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmaljunga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmaljunga

Vieras
Kysyn siis vielä että miten lähtee homepilkut rattaista? Uudet rattaat olivat varastossa ja nyt niissä homepilkkuja, voi epätoivo!

Kiitos, jos jollakin olisi jotain vinkkiä!?

Laita kankaat likoamaan piimään yön yli, ja sen jälkeen pese ne koneessa (olettaen, että ne kestää vesipesun).
On myös olemassa jotain homeenpoistoainetta, mun isä on ostanut sellaista homeen poistamiseksi veneen pressusta, ja se kuulemma toimii, mutta en muista aineen nimeä...

Piimällä kuulemma lähtee, eipä vaan lähtenyt meidän rattaista :( Mä otin jollaon ihan (tais olla Tikkurilan) rautakaupan homeenpoisto aineella, lähti home, mut värit kyl haalistui paljonkin, onneksi ovat jo vanhat (5 v) rattaat...

Kiitos teille.Kokeilen ensin tuota piimää(enpä ollu koskaan kuulluukkaan) ja jos sillä ei lähde niin pitää varmaan ostaa sitä homeenpoistajaa( dr.beckmann)..toivottavasti ei värit lähde, on nimittäin tuliterät rattaat. :(

Alkuperäinen kirjoittaja emmaljunga:
Kiitos teille.Kokeilen ensin tuota piimää(enpä ollu koskaan kuulluukkaan) ja jos sillä ei lähde niin pitää varmaan ostaa sitä homeenpoistajaa( dr.beckmann)..toivottavasti ei värit lähde, on nimittäin tuliterät rattaat. :(

Mä en löytäånyt kaupasta mitään tekstiileille tarkoitettua homeen poistoa, niin tuo mun käyttämä oli tarkoitettu rakennuksille ( joo, mulle saa nauraa :laugh: ), joten se tais olla osasyy tuohon värien lähtöön :)

Yhteistyössä