tästä viikosta tulee kyllä helv..tillinen mulle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
mä en jaksais jännätä ja panikoida ton Sällin armeijaan menoa, kun ei se mitään auta, mut silti vaan ajatukset kokoajan pyörii siinä..

mua ei niinkään jännitä kuinka se pärjää tai on pärjäämättä, mut sitä, et jos se ei pärjääkkään, niin kuin se kestää sen..se ei tarttis enää yhtään pettymyksiä lisää, mä niiiiiin toivon et kaikki menis hyvin.

hiuksetkin pitäis vielä kyniä, ja naama siistiä, sit sitä ei enää tunnistakkaan, puoleen selkään kun on nyt hiukset, ja pitkät ovat olleet viimeiset 10 vuotta :kieh:

voi, miks mulla ei oo vaan tyttöjä, ei olis tätäkään murhetta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25353275:
Kyllä se siitä :D tsemppiä teille molemmille! Mulla on toi vasta edessä kesällä.

mä oon suht onnistuneesti saanu blokattua nää kaikki panikoinnit tänne viimeiselle viikolle..onneks mulla on pe-ma vapaata ni ei tarvii töissä hermoilla :D

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25353242:
mä en jaksais jännätä ja panikoida ton Sällin armeijaan menoa, kun ei se mitään auta, mut silti vaan ajatukset kokoajan pyörii siinä..

mua ei niinkään jännitä kuinka se pärjää tai on pärjäämättä, mut sitä, et jos se ei pärjääkkään, niin kuin se kestää sen..se ei tarttis enää yhtään pettymyksiä lisää, mä niiiiiin toivon et kaikki menis hyvin.

hiuksetkin pitäis vielä kyniä, ja naama siistiä, sit sitä ei enää tunnistakkaan, puoleen selkään kun on nyt hiukset, ja pitkät ovat olleet viimeiset 10 vuotta :kieh:

voi, miks mulla ei oo vaan tyttöjä, ei olis tätäkään murhetta :saint:

No äläpäs ny. Meidän tytär aiko lähteä armeijaan...

[QUOTE="Meimi";25353345]No äläpäs ny. Meidän tytär aiko lähteä armeijaan...[/QUOTE]

joo, mä tarkoitinkin sitä et tytöt kun armeijaan menee niin ne menee sinne siksi kun haluavat, eivätkä siksi kun pitää mennä :D tokihan sekin äitiä jännittää,mut erilailla kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25353361:
joo, mä tarkoitinkin sitä et tytöt kun armeijaan menee niin ne menee sinne siksi kun haluavat, eivätkä siksi kun pitää mennä :D tokihan sekin äitiä jännittää,mut erilailla kuitenkin..

Okei, näinpä se on.

Huoli pois, kyllä se pärjää. Ja jos ei, niin ei oo ainu kuka tulee takas. Ei se oo sen kummempaa.

Voi per**le sentään!!! Oikein Raatteentien henkeä taas päällä. Mamin mussukka joutuu oikein hiuksensa ajamaan... Kyllä on niin velliperse porukkaa nykyaikana ettei paremmasta väliä. Toivon vaan kovaa ettei minkään sortin sota ikinään syty tähän maahan!

[QUOTE="miksi";25353373]miksi hän ei siellä pärjäisi? Kaikki menee varmasti hyvin! =)[/QUOTE]

tuolla on astetta rankempi nuoruus (koulukiusattu ) takana, nyt voi kyllä jo hyvin, mut pelko et se kaikki alkais taas alusta, on aika lamauttava..mut ihan tuo on hyvällä mielellä sinne lähdössä, joten ehkä se siitä.

Voi per**le sentään!!! Oikein Raatteentien henkeä taas päällä. Mamin mussukka joutuu oikein hiuksensa ajamaan... Kyllä on niin velliperse porukkaa nykyaikana ettei paremmasta väliä. Toivon vaan kovaa ettei minkään sortin sota ikinään syty tähän maahan!

plaaplaaplaaplaaplaaplaa..

niin totta!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25353441:
tuolla on astetta rankempi nuoruus (koulukiusattu ) takana, nyt voi kyllä jo hyvin, mut pelko et se kaikki alkais taas alusta, on aika lamauttava..mut ihan tuo on hyvällä mielellä sinne lähdössä, joten ehkä se siitä.

Toivottavasti porukka on aikuistunut ja ei enää semmoista tapahdu. Toisaalta armeijasta voi tulla se hyvä uusi alku, mikä kasvattaa entisestään itseluottamusta.
Mun pikkuveljen kohdalla kans epäilin, jotta miten käy. Vuodenhan tuo tuolla viihtyi lopulta =).

[QUOTE="miksi";25353489]Toivottavasti porukka on aikuistunut ja ei enää semmoista tapahdu. Toisaalta armeijasta voi tulla se hyvä uusi alku, mikä kasvattaa entisestään itseluottamusta.
Mun pikkuveljen kohdalla kans epäilin, jotta miten käy. Vuodenhan tuo tuolla viihtyi lopulta =).[/QUOTE]

niinpä =) itse jo yllätyin keväällä kun tuo heti kutsuntapaperit saatuaan sanoi et hakee nyt jo heti tähän tammikuun erään mukaan, mä luulin et se olis lykänny tota mahdollisimman pitkälle tai jopa hakeutunut sivariin.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25361674:
nyt ei oo tukkaa =)

ristiselkään ne oli, nyt on 5mm sänki..:D sanoisinko et hieman erinäköinen, ja sillä on jopa korvat :laugh:
Mä en varmaan tunnista poikaani sen jälkeen, kun tolta "viidakon Ykältä" lähtee karvat päästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25361720:
Mä en varmaan tunnista poikaani sen jälkeen, kun tolta "viidakon Ykältä" lähtee karvat päästä :D

no tolla vaihtu samalla hiusten värikin, oli ne vaaleat latvat, ja ny se onkin yhtäkkiä tumma =)
yllättäen kyllä näyttää vanhemmalta nyt, saa nähdä ku noi naamakarvat ajelee, et mikä babyface sieltä sit kuoriutuu =)

Kyllä sun pitää mukaan lähteä, että pärjää eikä tule traumoja. Siellähän ollaankin yhtäjaksoisesti nykyään varmaan 2 päivää, eikä säästetä valtion kuluissa ja lähetetä kotiin ihan joka yöksi...

Yhteistyössä