Tästä lähtien toivon työvuoroihin vain iltoja ja viikonloppuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
ettei tarvitse olla kotona ja laittaa lapsia nukkumaan. Vituttaa jo nämä joulun pyhät. Äkkiä lapset hoitoon ja töihin levähtämään, joulu on perseestä. Jos itse aina 24/7 tekee kaikki niin alkaa jo kyrsimään.

ymmärrän tämänkin puolen(monet tuttuni laittoi lapset 2v hoitoon ku ei kestänyt ainaista kitinää,työt oli kuulemma helpompi homma,voi se välillä ollakkin niin) minkäikäisiä lapsia?

Sanos muuta. Kun kerran väsyttää niin väsyttää. Huomenna iloisin mielin töihin ja tottakai ylitöihinkin jos tarvetta. Lapset vaan päivystävään pvkotiin ja töihin hermoja lepuuttamaan.

mä ajatelen sen työssäolon menetettynä aikana lasten lapsuudesta. En saa sitä aikaa takaisin. Nautin nyt lapsista sen 24/7 niin kauan kuin saa, kohta töihin on pakosti mentävä, kun pakkohan siellä on käydä. Mutta mä otankin ilomielin vastaan aamuvuorot, kiitos ap sulle! Saan lapsille rahalliset illat ja itse laittaa heidät nukkumaan hoitotädin sijaan.

[QUOTE="madam";22745712]ymmärrän tämänkin puolen(monet tuttuni laittoi lapset 2v hoitoon ku ei kestänyt ainaista kitinää,työt oli kuulemma helpompi homma,voi se välillä ollakkin niin) minkäikäisiä lapsia?[/QUOTE]

4, 6, 15 ja 16 vuotiaat. Kertakaikkiaan kokojan mun pitää pelata, leikkiä ja olla erotumarina riidoissa niin en jaksa viikonloppuja ja iltoja. Onneksi voin toivoa ilta ja viikonloppuja, niitä kun hoitoalalla riittää.

[QUOTE="Minttu";22745728]4, 6, 15 ja 16 vuotiaat. Kertakaikkiaan kokojan mun pitää pelata, leikkiä ja olla erotumarina riidoissa niin en jaksa viikonloppuja ja iltoja. Onneksi voin toivoa ilta ja viikonloppuja, niitä kun hoitoalalla riittää.[/QUOTE]

Mitä oikeen odotit kun olet 4 lasta hankkinut?

[QUOTE="Minttu";22745728]4, 6, 15 ja 16 vuotiaat. Kertakaikkiaan kokojan mun pitää pelata, leikkiä ja olla erotumarina riidoissa niin en jaksa viikonloppuja ja iltoja. Onneksi voin toivoa ilta ja viikonloppuja, niitä kun hoitoalalla riittää.[/QUOTE]

Tuota olisiko kannattanut miettiä ennenkuin niitä pykää neljä tähän mailmaan. Kasvatuksellakin voi vaikuttaa aika paljon.

Kun lapsilla on noin paljon sisaruksia niin laitahan ne pelaamaan ja leikkimään keskenään. Pienimmät riidat selvittäköön itse, isompiin sinun pitää puuttua.

Mä taas ajattelin pyytää iltoja ja viikonloppuja, ettei lasten tarvitsisi mennä päiväkotiin ollenkaan. Surullista tekstiä, ettei joku äiti halua nähdä lapsiaan ollenkaan koko päivän aikana.

Eihän täällä palstalla ole väsyneitä, ei tietenkään. Kaikki rakastaa lapsiaan ja haluaa olla ihan kokoajan lasten kanssa. Ap.lle ei kukaan suo myötätuntoa koska kukaan muu ei uskalla tunnustaa väsyneensä.

Yhteistyössä