Tästä kyttäyksestä vaan ihmettelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulikellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tulikellukka

Jäsen
15.09.2006
827
0
16
Mietin vaan,että mä itse en täällä palstalla kerro sellaisia asioita,joita ei joku läheisistä saisi lukea tai tietää...Eli mun mies tietää mun nimimerkin ja mä hänen siellä palstalla missä hän "asuu",mutta en mä jaksaisi lukea mun miehen kirjoituksia,ja epäilen,että ei munkaan miestä kiinnosta mun höptykset täällä.
Tosin en palstaile läheskään yhtä paljon,kuin te jotkut tosi vakkarit täällä.Mä en esim tunne täältä henkkoht kuin yhden palstailijan,mutta en edes vahdi hänenkään kirjoituksia.En ole muodostanut kenestäkään teistä mitään käsitystä ja en itse asiassa kaipaakaan.Mulla on ystäviä reaalielämässä,keiden kanssa huolia jaetaan ja parannetaan ihan kunnolla maailmaa.
Pointtini siis on,että miksi sitten kertoa täällä niin henkkoht asioita,mistä voi olla harmia jälkikäteen...
Mitäs mieltä ootte...ja ihan huvikseen kysyn tiedättekö sitten musta jotain,vai olenko ollut tarpeeksi varauksellinen???

Taisin bongata sun nikin ensimmäistä kertaa :D . En minäkään suuria paljastuksia täällä tee, enemmänkin kiva kommentoida yleisellä tasolla ja jauhaa arkipäiväisiä asioita. Jos se luokitellaan tylsäksi niin jep, olen tylsä ja tyytyväinen.

No tuota noin, samoilla linjoilla olen itsekin sun kanssa. Joissakin keskusteluissa saattaa mielipiteet erota ja joskus käydä tunteet hiukan kuumanakin mutta en mä siltikään kyseistä henkilöä alkais mitenkään kyttäämään tai joka viestiketjussa irvaamaan. Ei mulla jää nimimerkit mieleen edes niissä keskusteluissa joissa joku on saattanut sanoa pahastikin mulle. Kuten sanottua mullakin on se ihan real life. Toisaalta täytyy sanoa että sellasen ihmisen elämässä kyl ei voi olla yhtään mitään joka jaksaa netissä seurailla ventovieraiden tekemisiä :D

Yhteistyössä