tässähän meinaa tulla kiire..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
3,5 tunnin päästä kaverit tulee hakemaan mua kotoota, meillä on kaveripiirin tapaaminen tänään, siis lapsuusajan kavereiden kesken..

eihän siinä muuen mitään, mut mä istun aamutakissa vielä, mun pitäis ehtiä kauppaan, ehtiä laittaa ruokaa ja ehkä vähän valmistautua vielä ennen lähtöä :whistle:

niin ja ettiä ja päättää vaatteet iltaa varten :headwall: se tässä kai hankalinta onkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja päivänsäde:
*potko persuksille* menehän toimimaan siitä :D Oikein mukavaa päivää teille :)

auts ja kiitos..mut en mä jaksa tehdä mitään :laugh:

väsyttää niin et ei pysty,,saa nähdä oonko jo 18 aikaan kotona nukkumassa :ashamed:

Pitääkö potkasta toistamiseen? :D

Tuttu tunne toi saamattomuus. Meillä tänään muutto ja mä vaan istun ja ihmettelen :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
*potko persuksille* menehän toimimaan siitä :D Oikein mukavaa päivää teille :)

auts ja kiitos..mut en mä jaksa tehdä mitään :laugh:

väsyttää niin et ei pysty,,saa nähdä oonko jo 18 aikaan kotona nukkumassa :ashamed:

Pitääkö potkasta toistamiseen? :D

Tuttu tunne toi saamattomuus. Meillä tänään muutto ja mä vaan istun ja ihmettelen :D

kääk, onneks mulla on vaan tällaiset menot ku on, jos olis muutto niin mä pysyisin visusti peiton alla piilossa koko päivän..

onnea uuteen kotiin :flower:

kääk, onneks mulla on vaan tällaiset menot ku on, jos olis muutto niin mä pysyisin visusti peiton alla piilossa koko päivän..

onnea uuteen kotiin :flower:

Kiitos :)

Mä jo pakkasin peitot ja kippasin sängyt nurin...ei pääse piiloon :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Jos mulla olisi muuttopäivä, en tosiaan roikkuisi netissä mutta kukin tyylillään.

:D
Mitäköhän mun pitäs tehdä?
Kaikki on pakattu ja asunto puunattu. Muuttoautoa tässä odotellaan :)

Ai niin voisinhan mä käydä hyvästelemässä kaikki talon asukkaat :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
lähetä ukko kauppaan ja se voi varmaan ruuatkin tekee. :whistle: :kieh: :D

se nukkuu vielä..ja ei, se ei osaa tehdä ruokaa..kerran se lämmitti kalakeittoa ja pilkko sinne nakkeja sekaan, sen jälkeen ei oo tarvinnu kokkailla :$

taidetaan hakee valmis pizzoja vaan, ja jotain muuta mitä osaavat ite lämmitellä..

Yhteistyössä