Tässä sen näkee, mitään ei sais pakata pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
:headwall: juu, katoin mollin sivuilta avoimia työpaikkoja, oishan siellä vaikka mitä. Mä kun en niin kranttu ole, kelpaa osa-aikaset jne paikat.
Muttamutta... Mä olen pakannut kaikki mun työtodistukset jonnekkin (ei hajuakaan mikä loota) niin en voi laittaa hakemuksia menemään :headwall: :headwall: Ja noissa melkein kaikissa haku päättyy tänään tai huomenna, mä ehdin ettii niitä papereita vasta keskiviikkona. :/ Miks mun elämä on aina niin hankalaa?

No mut, mä en muista koska oon ollu töissä :ashamed: Tuntuu tyhmälle laittaa et oon ollu noin 2 vuotta kaupan kassalla... jne. Vai voiko niin ees laittaa? Kirjottaa vapaamuotoseen hakemukseen et tarkemmat ajankohdat saatte sitten työhaastattelussa :whistle:

Vapaamuotoiseen ei tarvitse listata työssäolopäivämääriä tarkasti, muotoile asia eritavalla, esim 'minulla on kahden vuoden työkokemus kaupan alalta jonka jälkeen jäin äitiyslomalle'. Hakemuksia vaa etiäpäin, todistukset kerkeät sitten näyttää haastattelussa.

Laita sillai suurinpiirtein, että vaik kaupan kassalla 2002-2004 tms, jos liian epäselvästi, niin on riski tietty et ne pitää jonain huithapelina :( mutta päätä hakemus vaikka seuraavaa lauseeseen: "pyydettäessä tulen mielelläni haastatteluun ja annan lisätietoja"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet ilmoittautunut työkkäriin niin löydät omat tiedot sieltä. Itse kävin lunttaan milloin olen ollut töissä ku työsopimuksia ei enää ole.

En oo vielä ilmottautunu työkkäriin, oon vanhempainvapaalla (vai mikskä tätä äitiysloman jatketta nyt nimitetään) ja tarkotus oli jäädä kht:lle. Mutta, nyt ei sitä mahdollisuutta enää ole, ja työt ois paree alottaa heti ettei jouduta ruuatta olemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No löytyykös sulta koneelta ansioluettelosi? Siinähän ne on päivämäärät ja duunimestat. Ja jos ei ole niin tee ensi tilassa, siitä on sitten aina kätevä tulostaa.

Ei valitettavasti oo. Mä luulin et en vielä tartteis ansioluetteloo, kun aion olla vaan kotona. Mutta teen semmosen kyllä ensi tilassa!

Yhteistyössä