tässä palstan akoille tärkeä tieto: MUN MIES PÄÄSI KESÄKSI TÖIHIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Lopettakaa siis se turha vittuilu asiasta, että mun mies on luuseri ym. Hänestä on mukavampaa ajella bussilla kesällä, muutenki hä on kesäihminen,joten mieluummin lomailee talvisaikaan , sama kai se on koska ihminen lomasa pitää. Talvellaki voi pitää hauskaa, miski vaan kesällä.

Nii mut tää työhän ei o mitään, kun VAAN bussilla ajaa, mutta kyllä vois vitutta jos sun kullannuppusi jäis kyydistä, kun bussikuskia ei näy.

Se varmaan onkin mu miehen vika jos tuo kyseinen työantaja tarvii vaan ksäkis lomittajia, bussivuoroja on on taaskin vähennetty ja sekin on varmaan mun miehen vika.

ja miksi työ on se elämän ehto? jos ihmisellä on varaa kaikken trvitsemaans amuutenkin niin miski on PAKKO mennä töihin, jos ei halua. Elämän valinnoilla on paljon vaikutusta OMAAN ja perhen viihtyvyyteen.

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Akaatti
ja miksi työ on se elämän ehto? jos ihmisellä on varaa kaikken trvitsemaans amuutenkin niin miski on PAKKO mennä töihin, jos ei halua. Elämän valinnoilla on paljon vaikutusta OMAAN ja perhen viihtyvyyteen.
Jos ihmisellä on itsellään varaa, niin töissä ei ole pakko käydä.

Mutta jos "varaa" tarkoittaa sosiaalietuuksilla elämistä, niin....no, se ei voi mennä niin että muut maksaa toisten elämisen. Siksi en hyvällä katso tahallista työttömänä oloa - tahaton sellainen, kun töitä ei aina vaan ole vaikka niitä hakisi, on eri asia.

Asiaan: onnea miehelle työpaikan johdosta :) :flower:. Mun mielestä bussikuskin työ on ihan hieno työ - kaikki työ on arvokasta, ja mua ainakin vituttaisi jos bussit ei kulkisi, kun niiden kanssa usein kerran kuljen.

Onko sulla tiedossa kesätyötä? Joskus juteltiin asiasta ja sanoit että mahdollisesti harjoittelupaikka työllistää, tärppäsikö sitä kautta?

Jos ihmisellä on itsellään varaa, niin töissä ei ole pakko käydä.

Mutta jos "varaa" tarkoittaa sosiaalietuuksilla elämistä, niin....no, se ei voi mennä niin että muut maksaa toisten elämisen. Siksi en hyvällä katso tahallista työttömänä oloa - tahaton sellainen, kun töitä ei aina vaan ole vaikka niitä hakisi, on eri asia.

Asiaan: onnea miehelle työpaikan johdosta :) :flower:. Mun mielestä bussikuskin työ on ihan hieno työ - kaikki työ on arvokasta, ja mua ainakin vituttaisi jos bussit ei kulkisi, kun niiden kanssa usein kerran kuljen.

Onko sulla tiedossa kesätyötä? Joskus juteltiin asiasta ja sanoit että mahdollisesti harjoittelupaikka työllistää, tärppäsikö sitä kautta?

ei ole mulla mitään sanottu, luulisi nyt puhelinvaihteessa tarvittavan porukkaa.
Näyttö mulla oli jo, mutta numeroa ei ole vielä kerrottu. sen kuulen sitten 23 päivä kun ope tulee työpaikalle. Meillä näytöissä ope ei ole mukana vaan näytön vastanottaja ja näytönantaja tekevät näytön, eli sama työtä mitä muutenkin, arvioi sen määrätyillä kriteereillä ja sit yhdessä keskustellaan siitä näytöstä ja koko harjoittleluajasta ja pohditaan sitä numeroa. yksin näyttö ei vaikuta numeroon vaan kokonaisuus. jos esim näyttöpäivnä on ollut hirvee hedari, se varmasti vaikuttaa kaikkeen.

En ota stressiä työasiasta, jos san töitä niin okei hyvä nin, mutt ajso en niinmenehän tuo kesä ilma työtäkin, elokuussa kuitenki taas pitää lukea kovasti että saa kaikkki kurssit suoritettua. Eihän sitä tiedä vaik innostuis liää opiskelemaan, opislelustakin voi nauttia ja siihenkin voi jäädä tavallan koukkuun =)

ei ole mulla mitään sanottu, luulisi nyt puhelinvaihteessa tarvittavan porukkaa.
Näyttö mulla oli jo, mutta numeroa ei ole vielä kerrottu. sen kuulen sitten 23 päivä kun ope tulee työpaikalle. Meillä näytöissä ope ei ole mukana vaan näytön vastanottaja ja näytönantaja tekevät näytön, eli sama työtä mitä muutenkin, arvioi sen määrätyillä kriteereillä ja sit yhdessä keskustellaan siitä näytöstä ja koko harjoittleluajasta ja pohditaan sitä numeroa. yksin näyttö ei vaikuta numeroon vaan kokonaisuus. jos esim näyttöpäivnä on ollut hirvee hedari, se varmasti vaikuttaa kaikkeen.

En ota stressiä työasiasta, jos san töitä niin okei hyvä nin, mutt ajso en niinmenehän tuo kesä ilma työtäkin, elokuussa kuitenki taas pitää lukea kovasti että saa kaikkki kurssit suoritettua. Eihän sitä tiedä vaik innostuis liää opiskelemaan, opislelustakin voi nauttia ja siihenkin voi jäädä tavallan koukkuun =)

Totta. Olen jo pikkuisen suunnitellut seuraavia opintoja - ensin tietty lusin äitiysloman loppuun, valmistun nykyisestä koulusta, ja teen töitä. Mutta joskus vielä haluaisin opiskella jotain enemmän :)

Pidän peukkuja sulle kesätyöpaikan suhteen. Ja jos ei onnista, niin älä anna sen lannistaa. Menee se kesä sitten kotosallakin. Onneksi mies sentään sai töitä, ja vissiin lapsistakin joku?

vähän eriasia olla tekemättä töitä yhteiskunnan maksamana kuin omasta pussista elelyllä.

kyllä kuule mun mies on nin paljon elaämänsä aikan tehnyt töitä että ihan itse omat olemisensa maksaa. Ei ole enää mikän poikanen on alottanut työhistoriansa jo 16vuotiaana. On varmasti tehnyt enemmän töitä kuin monikaan täällä palstailevista äideistä.

Totta. Olen jo pikkuisen suunnitellut seuraavia opintoja - ensin tietty lusin äitiysloman loppuun, valmistun nykyisestä koulusta, ja teen töitä. Mutta joskus vielä haluaisin opiskella jotain enemmän :)

Mitä opintoja olit suunnitellut jos sopii kysyä? Ei ole tietenkään pakko kertoa.

Itsellä on vuosi jäljellä lähihoitajan koulutusta ja tekisi mieli elokuussa samalla aloittaa aikuiskasvatustieteen perusopinnot avoimessa yliopistossa. Nuo saisi suorittaa täysin etänä.

[QUOTE="Yh-äiti";26251149]Mitä opintoja olit suunnitellut jos sopii kysyä? Ei ole tietenkään pakko kertoa.

Itsellä on vuosi jäljellä lähihoitajan koulutusta ja tekisi mieli elokuussa samalla aloittaa aikuiskasvatustieteen perusopinnot avoimessa yliopistossa. Nuo saisi suorittaa täysin etänä.[/QUOTE]
Ylempää AMK:ta ehkä, tai yliopisto-opintoja hoitoalalla.

Mutta vasta sitten joskus. Ei toooodellakaan nyt.

Yhteistyössä