Tässä on mekko, jota inhoo sekä mun mies, että anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo sinua ainakaan millään tavalla imartele,jonku mallimisujen päällä tollasia rytkyjä näkee.
Paitsi että ne on paljon istuvampia,tai kokoa puolijoukkueteltta,ei siltä väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Täytyy sanoa että kyllä miehesi on oikeassa. Mekko näyttää vanhoista mummolan verhoista tehdyltä kylpytakilta.

Auts :laugh: Kyllä mä ymmärrän tuon näkemyksen. Olisin halunnut tästä enemmin jotain maanläheistä fiilistä, mutta kangas on kai liian raskas.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän heitä:
Ei tuo sinua ainakaan millään tavalla imartele,jonku mallimisujen päällä tollasia rytkyjä näkee.
Paitsi että ne on paljon istuvampia,tai kokoa puolijoukkueteltta,ei siltä väliltä.

Mutta mikä imartelee ladonovea? Tykkään enemmän A-linjaisista hameista, tämä on suora.

Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän heitä:

Mutta mikä imartelee ladonovea? Tykkään enemmän A-linjaisista hameista, tämä on suora.

Sä mikään ladonovi ole,onhan sulla vyötärö hyvä nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Äh, en mä nähny sitä sotkuista keittiötä ton karseen mekon läpi....

B) No eiiii, ihan kiva mekko se oli, etkä sä näytä hiukkaakaan ylipainoiselta.

:D Mä satuin vahingossa edustavimpaan asentooni ja peitin ruhollani sen sotkun.

Ai suatana, ne koristeet hihoissa raapi ihon hetkessä rikki :o

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Väri on karmea eikä se oikein istu sun päällä. Liian iso?
Ja et oo läski mun mielestä, vaikka harmaa olenkin! :hug:

Kiitos :hug:

Anteeksi kun yleistin :D Ja tottahan tätä saa haukkua, mielipiteitä varten sen tuohon laitoinkin.

Yhteistyössä