Tässä mun laihdutuksen tulokset tammikuusta alkaen. Paljonko vielä pudottaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltä näyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miltä näyttää

Vieras
Eli neljä kuukautta nyt tiristelty rasvoja pois ja treenattu ahkerasti salilla ja johan sitä tulostakin alkaa näkyä. En muista milloin viimeksi olisi ollut näin hoikassa kunnossa:D Eli pituus 169cm ja paino nyt 60kg.

Lähtöpaino tammikuun alussa oli 74kg. Paljonko vielä pudottaisitte, itsellä nälkää kasvaa syödessä ja mietin että 57-58 kg olis aika hyvä paino eli pientä hienosäätöä enää:)

[QUOTE="noh";23673037]Palstan mukaan sellanen kymppi olis ainakin vielä sulla pudotettavaa :)[/QUOTE]

No joopa joo:D Tuskinpa minä 50-kiloisena enää olisin kovinkaan terve ja kaunis. Mut voishan tuosta vielä ihan pari kiloa säätää-

Varopa sitten ihan tosissasi sitä "nälän kasvamista syödessä", itse olin nimittäin muutama vuosi sitten IHAN samassa tilanteessa ja överiksihän se sitten meni, loppujen lopuksi painoin 49kg, kuukautiset loppui ja olin pelkkää luuta ja nahkaa. (Tähän väliin on pakko todeta, että toki on olemassa sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat ihan luonnostaan noissa mitoissa ja näyttävät niissä hyvältä.)

Mutta vastauksena kysymykseen, itse olen saman pituinen kuin sinä ja oma tavoitepaino on 55kg. Olen tosiaan paisunut noista hoikimmista ajoista 60 kiloon ja olen kyllä ihan tyytyväinen, kun lihasta on melko mukavasti ja vaatekokokin on 36, mutta silti 55-kiloisena olisin enemmän kotonani omissa nahoissani. Tällaiseen kysymykseen on toki melko mahdotonta vastata tietämättä tarkemmin sun kroppasi mallista ja koostumuksesta. :)

Ei välttämättä tarvitse pudottaa yhtään, koska aika hoikassa kunnossa olet.

Mut mähän en kauhean puolueettomasti pysty vastaamaan tähän, kun itse olen täsmälleen samoissa mitoissa ja tietysti haluan uskotella itselleni, että tämä paino on just hyvä, eikä sitä tarvitse pudottaa yhtään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hööh;23673108:
No ei yhtään! Päin vastoin, minä lihottaisin ainakin viitisen kiloa ettei mene muodottomaksi.
Haha, hoikka salillakäyvä nainen ei todellakaan ole muodoton. :D Ei niiden muotojen tarvitse tulla ylimääräisestä läskistä. Itse olen aloittajan mitoissa ja oikein muodokas, kun on sopivan lihaksikkaat sääret, treenattu peppu ja ihan sopivat C-kupin rinnat.

[QUOTE="noh";23673037]Palstan mukaan sellanen kymppi olis ainakin vielä sulla pudotettavaa :)[/QUOTE]

Tää on niin totta :) Täällä usin tosiaan kehotetaan vielä laihduttamaan 10-15 kg vaikka olisi jo sellaisenaan hyvä.

Aplle, minun mielestä sun ei tarvitse laihsuttaa yhtään enään.Kannattaa ottaa järki käteen tässä vaiheessa viimeisään.

[QUOTE="jee";23673129]Tää on niin totta :) Täällä usin tosiaan kehotetaan vielä laihduttamaan 10-15 kg vaikka olisi jo sellaisenaan hyvä.

Aplle, minun mielestä sun ei tarvitse laihsuttaa yhtään enään.Kannattaa ottaa järki käteen tässä vaiheessa viimeisään.[/QUOTE]

Missäs vaiheessa se sit ois jo pitänyt ottaa?;)

en varmaankaan yhtään. jos oot salilla kunnolla treenaillu ja aattelit treenata tähtäimessä kiintee kroppa ni ei kannatakkaan enempää pudottaa. rasvaprosenttiakin voi laksee ihan syömällä oikein ja treenaamalla lujaa. :)

oot varmasti hoikka ja täydellinen jo nyt. oon sua lyhyempi ja painan 58kg. treenaan salilla ja lihasta löytyy. parikiloa haluisin kutistaa itteeni että sais lihakset paremmin esiin. mutta 55kg on mulle minimipaino. oon painanu joskus paljon vähempikin,mutta olin turhan luiseva ja mun ruumiinrakenteelle sellanen luisevuus ei sovi.

Riippuu siltä miltä sinusta tuntuu ja miltä näytät.
Minullakin kävi niin että laihdutin tavoitepainoon, jatkoin laihdutusta koska se oli niin helppoa.
Mutta onneksi se raja tuli nopeasti vastaan koska alle 50kg kuullostaakin jo pahalta.
Otin vähän takapakkia ja taukoa ja kävin miettimään haluanko vain nähdä pienempiä lukuja vaa'assa vai näyttääkö peilissä siltä että laihduttaa pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja miltä näyttää;23673030:
Lähtöpaino tammikuun alussa oli 74kg. Paljonko vielä pudottaisitte, itsellä nälkää kasvaa syödessä ja mietin että 57-58 kg olis aika hyvä paino eli pientä hienosäätöä enää:)

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Ero on pieni, mutta jotenkin se vaan tuntuu niin paljon paremmalta kun paino on selvästi vitosen eikä kutosen puolella.

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Ero on pieni, mutta jotenkin se vaan tuntuu niin paljon paremmalta kun paino on selvästi vitosen eikä kutosen puolella.

Kyllä, ja itse huomasin sen (mitat siis miltei samat kuin ap:lla), että kun mulla on reidet ongelmakohta, niin kun paino laski 70:stä 60:een, niin näytin jo tosi hyvältä, mut sit kun pudotin vielä kolme kiloa, niin vasta sitten lähti ylimääräinen reisistä.

Yhteistyössä