V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tyhmää touhua tavallaan... toisaaltaan taas... tuskin se pelastaminen on siitä kiinni jaksaako nostaa 25 vai 22 penkkipunnerrusta 45 kilolla.
Tai kuinka monta selkää ja vatsaa jaksaa tehdä, eikä palomies töissä juokse cooperiakaan.3Tyhmää touhua tavallaan... toisaaltaan taas... tuskin se pelastaminen on siitä kiinni jaksaako nostaa 25 vai 22 penkkipunnerrusta 45 kilolla.
Onhan niillä käsivoimilla iso vaikutus muuhunkin kuin vain punnerrusten tekoon.
Tai kuinka monta selkää ja vatsaa jaksaa tehdä, eikä palomies töissä juokse cooperiakaan.3
"Waitisen mukaan naisia tarvittaisiin Helsingissä muun muassa ensihoitajiksi kohtaamaan naispuolisia maahanmuuttajapotilaita."
Miksi suomalainen mies ei kelpaa?
Joo, tuskin kenenkään henki kahdesta punnerruksesta on kiinni.Tyhmää touhua tavallaan... toisaaltaan taas... tuskin se pelastaminen on siitä kiinni jaksaako nostaa 25 vai 22 penkkipunnerrusta 45 kilolla.
Lasketaan vain vaatimustasoa, mutta sitten sen pitää koskettaa niin miehiä kuin naisia, sekä lukematonta määrää muita sukupuolia.
Mä ymmärsin sen koskevan vain naisia.Ymmärsin myös, että tämän vaatimuksen laskeminen koskee nimenomaan kaikkia pääsykokekeeseen osallistuneita.
Mä ymmärsin sen koskevan vain naisia.
Onhan poliisiksi pyrkivillä naisilla olemassa helpotuksia fyysisissä testeissä.
Miehet saavat pisteita armeijan johtamiskoulutuksesta? Vai eikö muka saa enää?Niitä on vaikea kompensoida cooperilla tai punteilla. Siispä sitä täytyisi vaatia ensin, kuten oli yhdessä vaalipuheessakin esillä.Voi olla, että ymmärsin väärin.
No, yleisesti ottaen olen kyllä sitämieltä, että poliisinkin työssä naisten vaatimukset saisivat olla samat kuin miehillä. Ei ne miehilläkään mitään ihmeelliset ole...
Miehet saavat pisteita armeijan johtamiskoulutuksesta? Vai eikö muka saa enää?Niitä on vaikea kompensoida cooperilla tai punteilla. Siispä sitä täytyisi vaatia ensin, kuten oli yhdessä vaalipuheessakin esillä.
Voi olla, että ymmärsin väärin.
No, yleisesti ottaen olen kyllä sitämieltä, että poliisinkin työssä naisten vaatimukset saisivat olla samat kuin miehillä. Ei ne miehilläkään mitään ihmeelliset ole...
Todellakin. Varsinkin kun poliisin työssä on paljon tehtäviä esim. tutkimuspuolella, jossa ei fyysisillä ominaisuuksilla ole mitään merkitystä, mutta poliisin tutkinto pitää kuitenkin olla suoritettuna.
kyse onkin siitä että jaksaa nostaa ja miehet nyt jaksaa nostaa.. mieti jos vaikka alloista pitää nostaa ihminen niin silloin mies on arvossaan. Mut ok jos nainenkin jaksaa nostaa 90 kilosen lautalle. tässä lajissa ei pitäisi tasa arvon määritellä kuka saa duunin vaan ketkä on kestävimpiä ja jaksaa nostaa kiloiTyhmää touhua tavallaan... toisaaltaan taas... tuskin se pelastaminen on siitä kiinni jaksaako nostaa 25 vai 22 penkkipunnerrusta 45 kilolla.
kyse onkin siitä että jaksaa nostaa ja miehet nyt jaksaa nostaa.. mieti jos vaikka alloista pitää nostaa ihminen niin silloin mies on arvossaan. Mut ok jos nainenkin jaksaa nostaa 90 kilosen lautalle. tässä lajissa ei pitäisi tasa arvon määritellä kuka saa duunin vaan ketkä on kestävimpiä ja jaksaa nostaa kiloi
no lopusta ollaan samaa mieltä mutta kyllä ser fysisyys on tärkein tässä ammatissa tuossa lainaamassani merkissä olit khaen vaiheilla siksi kysäsin lisää. elä jahkaile vaan sano mielipiteesi suoraan. tuossa olit kahta erimieltä asiasta. nyt selvisiNiin? Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että fyysiset testit pitää olla kummallekkin samat. Aivan kuten olen alusta asti sanonut, joten en ihan tarkkaan nyt tiedä mistä edes yrität väittää minulle?
Sen verran kyllä korjaisin väitteitäsi, että pelkkä fyysinen suorituskyky riittäisi palomiehen tehtäviin. Aika harvoin se on niin. Siihen tarvitaan aika paljon monenlaisia muitakin kykyjä, ominaisuuksia ja taitoja.
Ja naiset pääsevät intissä mihin haluavat, esim rukkiin, vaikka kyvyt eivät riittäisi.Eikö naisetkin voi mennä armeijaan hakemaan pisteitä johtamiskoulutuksesta?
no lopusta ollaan samaa mieltä mutta kyllä ser fysisyys on tärkein tässä ammatissa tuossa lainaamassani merkissä olit khaen vaiheilla siksi kysäsin lisää. elä jahkaile vaan sano mielipiteesi suoraan. tuossa olit kahta erimieltä asiasta. nyt selvisi
Ja naiset pääsevät intissä mihin haluavat, esim rukkiin, vaikka kyvyt eivät riittäisi.