tarvitsena asiallisen vastauksen, kuka tietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
tili on miinuksella - 0.75 senttiä ja tili tulee perjantaina, tuleeko pankista muistusta? on nyt ollut rahan menoa, en viitsi selitellä mutta rahan meno sellainen ylimääräinen oli yllättävä että kaikki meni kun hätäpäissäni maksoin, liitttyy autoon jolla kuljen työmatkoja. ja ei ollut pikkusumma.

no mun tiliä ei voi ylittää maksamalla laskuja sieltä, eikä kyllä elecronillakaan...mutta joskus mulla oli kultakortti(oliko sen niminen)niin sen pystyi ylittämään ja tiukkina hetkinä ruokakauppaan ylitin ja tuli tilille 10e muistutusta mutta en muista tuliko jokaisen ylityksen jälkeen erikseen vai kuinka..

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
tili on miinuksella - 0.75 senttiä ja tili tulee perjantaina, tuleeko pankista muistusta? on nyt ollut rahan menoa, en viitsi selitellä mutta rahan meno sellainen ylimääräinen oli yllättävä että kaikki meni kun hätäpäissäni maksoin, liitttyy autoon jolla kuljen työmatkoja. ja ei ollut pikkusumma.

Ei tuu mitää ilmotuksia!!toi on niin mitätön summa että älä nyt moisia murehdi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:

Ei tuu mitää ilmotuksia!!toi on niin mitätön summa että älä nyt moisia murehdi..

tottapuhuakseni oli ihan paniikissa sillä tili ei ole koskaan ollut miinuksella. huh! summa on mitätön mutta ajattelin jos ovat pankissa kauhean tarkkoja... tunnollinen kansalainen kun olen niin en tykkää että asiat ei ole hoidettuna. Onneksi ruokakauppaan on tili joten ei tulee hätää perjantaihin menessä ja autossakin on onneksi tankki kokolailla täynnä bensaa.

Yhteistyössä