Paitsi muutin mieltäni just samalla kun lähetin tämän viestin... kyllä minä sittenkin jotain ekstraa laittaisin, ostaisin vaikka kivan kakkulapion edes.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä pitääkö, mutta minä veisin ilman muuta.
Paitsi ehkä sitten, jos se auttaminen on jotain sellaista, josta tulee paljon kuluja (tyyliin leivon hääkakun isoihin häihin, mutta en ota tarvikkeista rahaa veljeltäni tms).
Oli vai? Millä hakusanalla sen löytää?Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tää sama kysymys oli täällä hetki sitten toiste päin, joku kyseli että onko moukkamaista kun miehen sisko ei tuo häihin lahjaa.... etsippä se ketju ja katsele vastauksia..
Aika raakaa on tuokin, jos kyseessä on tahattomasti lapseton tai velapariskunta. Mutta siinä mielessä peesaan, että useimmat ihmiset vievät häälahjoja sisaruksilleen ihan mielissään, tekemättä siitä velvollisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja voi äiti:Käsittämätöntä, että joku edes kysyy tällaista!!!!!
KYLLÄ, viet sinne mukanasi lahjan. Vaikka kehystetyn kuvan teistä lapsena, jollet muuta keksi ja toisen samanlaisen kehyksen, johon saavat oman (tulevan?) lapsensa kuvan! Mutta jotain viet.
tottakai veisin silti lahjan. seremoniamestarin rooli on kiva luottamuksenosoitus sinulle ja et aio muistaa veljeäs ja tämän vaimoa mitenkään vaikka ovat sinulle ison roolin antaneet häissään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä olen seremoniamestarina siellä, juonnan illan ja pidän huolen että vieraat on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.