Tarvitseeko treffi-ilmoitukseen laittaa kuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vastauksia

Vieras
Täällä oli puhetta treffi-ilmoituksista...

Mulla on ihan positiivinen ilmoitus Suomi24:ssä, eikä vastauksia vaan kuulu. :( Ilmoitus on ollut parisen kuukautta ja muutama hassu vastaus, näistäkin osa täysin asiattomia.

En ole laittanut ilmoitukseen kuvaa, olen sellaisessa ammatissa etten halua kuvaani julkaista kaikille. Olisko kuvan laittaminen kuitenkin edellytys vastausten saamiselle? Tässä tulee sellainen olo, että itsessä on jotain pahasti vialla, kun ketään ei kiinnosta. Tai vähintään tule olo, että lapsen saaminen on nyt ylitsepääsemätön este muille miehille. Kai se nyt kuuluu mainita, että on lapsi ja että hän asuu kanssani?

Varmaan helpommin tulee jos laittaa kuvan, mutta ei se mikään välttämättömyys ole. Oletko sä itse siis laittanut viestiä miehille? On siellä sellaisiakin miehiä, joille se lapsi ei ole ongelma, ne vaan pitää löytää. =)

Parille olen laittanut viestiä, mutta lähinnä harmittelen sitä, etten itse saa mitään yhteydenottoja. Itse olen 31-vuotias ja hakisin samanikäistä +- pari vuotta miestä ja lähes kaikilla joiden profiilia olen katsonut on kriteerinä ettei lapsia.

Itsellä kanssa profiili tuolla... En ole laittanut kuvaa, mutta olen kyllä saanut viestejä. Ja on minullakin lapsi. Jos sinun profiilissa on joku muu homma, mikä ei miehiä innosta?

No en mä tiedä, kai sitten olen esittänyt itseni väärin :( Mitä ne asiat sitten on, mitä ei kannata laittaa? Tai mitä pitäisi laittaa, että saa vastauksia? En aio mitään seksijuttuja siihen laittaa, koska en hae pelkkää seksiseuraa, vaan ihan oikeasti itselleni kumppania. Lasta en ole mitenkään ylimainostanut, maininnut vaan että sellainen on ja kuinka vanha. Auttakaa!!!

Yhteistyössä