Tarvitseeko sinun mielestäsi 2-vuotias yöllä ruokaa/juomaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No vettä voi tarvita vaikka joka yö, jos on sellaista tyyppiä, että herää välillä. Ei pidä kieltää. Ja joskus voi nälkä yllättää satunnaisesti keskellä yötä, mutta säännöllisesti ei pidä tietysti antaa mitään.
 
"vieras"
Ei. En muista itse syöneeni yöllä, enkä että sisarukseni olisivat syöneet yöllä, omiani en ole syöttänyt n. 66kk iän jälkeen yöllä ja lisäksi en ole kuullut puhettakaan että joku olisi ruokkinut 2-vuotiasta öisin.

Sen sijaan aikuiset syövät useinkin... ei toki kesken unien, mutta töllöä katsellessa.
 
"hmm"
Mun 2v 5kk tulee joka yö viereen tissille viimeistään 4 aikaan. Enemmänkin tämä kai on hellyyden/läheisyyden hakemista kuin nälkää tai janoa. Mutta esikoisella tais olla hyvinkin 2 vuotiaana niin valtava kasvupyrähdys, että söi öisin pullollisen peruna-porkkanavelliä kun ei muuten saanut hiljentymään. Ja oli kyllä selkeästi nälkäinen silloin!
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";24895699]Hmm...joo, tarkoitin lähinnä, että tarvitseeko lapsi JOKA yö USEITA kertoja juotavaa/syötävää per yö.[/QUOTE]
No ei tietystikään. Unen laadussakin olisi silloin pahasti jotakin vialla.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";24895713]Mun 2v 5kk tulee joka yö viereen tissille viimeistään 4 aikaan. Enemmänkin tämä kai on hellyyden/läheisyyden hakemista kuin nälkää tai janoa. Mutta esikoisella tais olla hyvinkin 2 vuotiaana niin valtava kasvupyrähdys, että söi öisin pullollisen peruna-porkkanavelliä kun ei muuten saanut hiljentymään. Ja oli kyllä selkeästi nälkäinen silloin![/QUOTE]

Kunnon ruoka-ajat ja kunnon ruokaa niin ei ongelmia olisi ollut!
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";24895836]Lue otsikko. Tarviiko 2 v. lapsi yöllä ruokaa tai juomaa....[/QUOTE]

Mutta onhan ruoka ja juoma eri asia. Juomaa tarvitsee moni aikuinenkin ja joskus jopa useita kertoja yössä. Harva kuitenkaan kolmen aikoihin yöllä pihviä paistelee.
 

Yhteistyössä