Tarvitseeko mun pakata vaatetta lapselle mukaan etävanhemmalle? (tehnyt ls-ilmon..)

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
emt jatkaa
Sillon kun minulla oli kohtuulliset elatusmaksut ostelin vaatteet lapsille mutta sen jälkeen kun ex haastoi oikeuteen ja veti maximit itselleen loppui mun velvollisuus vaatettaa.

emt
[QUOTE="Eee";27866856]No mietipä ihan järjellä, että kumpaa se lastensuojelu pitää pellenä, sitä joka kiireessä pakkaa pari väärää vaatetta vai sitä, joka siitä tekee ls-ilmon![/QUOTE]

Puolustelu alkaa heti :) no kumpaahan ne pitäisi jos lapsi tulee etälle kesävaatteissa kerta toisensa jälkeen talvella

emt
"hermoheikko"
Mä pakkaan lapsille aina vaatteet mukaan, turhaa ostaa sinne "toisia" vaatteita kun lapset kasvavat kovaa kyytiä. Sillon kun vielä exän kanssa oltiin yhdessä ja hänen ed.liitostaan oleva lapsi oli meillä, ostin hänelle vaatteet meille, vain todetakseni, että hän ehti käyttää niitä vain pari kertaa ennen kun jäi pieneksi.

Onhan se välillä rasittavaa kun sitä vaatetta sitten jää isän luokse (välimatkaa n.200km) varsinkin jos kyseessä on ulkohousua tai koulukirjaa. Ymmärtääkseni heillä on isänsä luona pieni vaatevarasto, sukkaa sun muuta ja leluja, niin silti voivat sitten pakata ja ottaa täältä mukaansa niitä mitä tarvitsevat, lasten omaisuuttahan ne on, ei mun eikä exän...

Yhteistyössä