tarvitseeko ilmoittaa liittoon mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???????????????????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???????????????????

Vieras
tarviiko liittoon ilmoittaa että oon irtisanonu itteni...? oon viel äitiyslomal mut kohta puoliin loppuu ja jään vielä kotihoidontuelle kotiin. en tiedä näist' asioista mitään niin siksi kyselen... noloa...

ilmoita liittoon nyt niin karenssi ehtii mennä kh-tukiaikana ohi, eli et tavallaan menetä mitään. ja sitten kun kh-tuki loppuu niin ilmottaudut työttömäksi, jolloin saat ansiosidonnaista päivärahaa (mikäli siis olet täyttänyt työssäoloehdon, 10kk vai mitä se oli)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ilmoita liittoon nyt niin karenssi ehtii mennä kh-tukiaikana ohi, eli et tavallaan menetä mitään. ja sitten kun kh-tuki loppuu niin ilmottaudut työttömäksi, jolloin saat ansiosidonnaista päivärahaa (mikäli siis olet täyttänyt työssäoloehdon, 10kk vai mitä se oli)

eli karenssi lähtee kulkemaan siitä kun ilmotan liittoon..eikä siitä kun irtisanomisaika loppuu?

siitä kun irtisanomisaika loppuu lähtee kulkemaan karenssi (ellei ole lomia, jotka siirtävät sitä). mutta siis kannattaa hoitaa itse nuo ilmoitukset ettei jää hoitamatta ja sitten joudut olemaan rahattomana pitkään.

Yhteistyössä