P plm Vieras 05.07.2010 #2 Ei tarvitse, mulla ei ole henkilötakaajia, ainoastaan asunto lainan vakuutena ja pankin takaus.
L lotta Vieras 05.07.2010 #3 Voi olla toinen asunto takuuna. Me teimme juuri noin kun emme halunneet ottaa henkilötakaajaa.
V vieras Vieras 05.07.2010 #4 Ei tarvitse, jos on muita takauksia tai säästöjä. Minulla on ollut asuntolaina kolmesti ja kertaakaan ei ole ollut henkilötakausta.
Ei tarvitse, jos on muita takauksia tai säästöjä. Minulla on ollut asuntolaina kolmesti ja kertaakaan ei ole ollut henkilötakausta.
L lotta Vieras 05.07.2010 #6 Jos teillä on toinen asunto laittaa takuuksi, niin silloin ei tarvitse välttämättä erillisiä säästöjä.
Jos teillä on toinen asunto laittaa takuuksi, niin silloin ei tarvitse välttämättä erillisiä säästöjä.
V v Vieras 05.07.2010 #7 Meillä on asuntolainassa valtiontakaus ja lisäehtona oli että pienemmälle lainalle täytyi ottaa lainaturva. Meillä ei ollut säästöjä, lainaa 200 000.
Meillä on asuntolainassa valtiontakaus ja lisäehtona oli että pienemmälle lainalle täytyi ottaa lainaturva. Meillä ei ollut säästöjä, lainaa 200 000.