V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä ehdotat tilalle?ei tätä maata näin voi johtaa
Nuoriso voi opiskella riittävästi, tehdä töitä ja kerätä siten itselleen omaisuutta. Kenenkään yksityisomaisuutta ei tarvitse uusiojakaa.En tiedä toteutuksesta, mutta en usko nykysysteemin jatkuvan enää pitkään. Pieni sektori on kahminut maailmanlaajuisesti suurimman osan resursseista valtansa alle. Tilanne on täysin kestämätön varsinkin kasvavien sukupolvien kannalta. Pidän nykynuoria typerinä, jolleivät he suorita jonkinlaista omaisuuden uusjakoa.
Oletko siis itse Petteri anonyyminä, kun toteat "ettei maata näin voi johtaa"?ei tätä maata näin voi johtaa
Pidän nykynuoria typerinä, jos he eivät tajua, että sitä omaisuutta pitää itse kerryttää työllä. Vallankumous ei tuota mitään muuta kuin hetkellistä mielihyvää kateellisille laiskureille.En tiedä toteutuksesta, mutta en usko nykysysteemin jatkuvan enää pitkään. Pieni sektori on kahminut maailmanlaajuisesti suurimman osan resursseista valtansa alle. Tilanne on täysin kestämätön varsinkin kasvavien sukupolvien kannalta. Pidän nykynuoria typerinä, jolleivät he suorita jonkinlaista omaisuuden uusjakoa.
Pidän nykynuoria typerinä, jos he eivät tajua, että sitä omaisuutta pitää itse kerryttää työllä. Vallankumous ei tuota mitään muuta kuin hetkellistä mielihyvää kateellisille laiskureille.
sama malli on ollut maailmalla jo tuhansia vuosia, en usko että tulon ja omaisuuden jako tulee koskaan tasaisemmaksi kuin se nyt on SuomessaEn tiedä toteutuksesta, mutta en usko nykysysteemin jatkuvan enää pitkään. Pieni sektori on kahminut maailmanlaajuisesti suurimman osan resursseista valtansa alle. Tilanne on täysin kestämätön varsinkin kasvavien sukupolvien kannalta. Pidän nykynuoria typerinä, jolleivät he suorita jonkinlaista omaisuuden uusjakoa.
otetaan mallia Pohjois-Koreasta ja Neuvostoliitosta, niitä johdettiin ihanasti