Tarvitaan uusia ja uusia tuulimyllyjä ja pian sittenkin

En ole tekniikan ihmelapsi, mutta luulisi tuohonkin asiaan löytyvän ratkaisu.
ihmisten pitää oppia säästämään energiaa. Käytän harvoin hissiä ja saan samalla hyötyliikuntaa. Ensi talvesta tulee mielenkiintoinen. Otetaan se haasteena ja uutena mahdollisuutena.
Nyt ei tarvitse katsoa tosi-tv-ohjelmia viidakossa selviytymisestä.
Jokainen saa olla livenä non-stop oman elämänsä tähti.
Aikuinen lapseni nauroi eilen: kun avasi jääkaappini oven. Olen noudattanut hyvin ohjeet ja minulla on vesikanisterit Putinin ilkeilybn takia.

En ole tekniikan ihmelapsi, mutta luulisi tuohonkin asiaan löytyvän ratkaisu.
ihmisten pitää oppia säästämään energiaa. Käytän harvoin hissiä ja saan samalla hyötyliikuntaa. Ensi talvesta tulee mielenkiintoinen. Otetaan se haasteena ja uutena mahdollisuutena.
Nyt ei tarvitse katsoa tosi-tv-ohjelmia viidakossa selviytymisestä.
Jokainen saa olla livenä non-stop oman elämänsä tähti.
Aikuinen lapseni nauroi eilen: kun avasi jääkaappini oven. Olen noudattanut hyvin ohjeet ja minulla on vesikanisterit Putinin ilkeilybn takia.
vesi kanistereissa kannattaa kyllä välillä vaihtaa

eihän ne pitkiä katkoja ole tuollaiset puoli tuntia tai tunti, mutta jos on paukkupakkaset ja kestää katkot jopa useita tunteja kerrallaan niin alkaa tuntumaan.
Mistä sinä tiedät niiden katkojen keston??

Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta eikä tekniikasta, mutta silti vihreiden naiset ovat päättäneet, että heidän pitää estää ydinvoiman rakentaminen.

Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä, koska Vihreät ovat vastustaneet ydinvoiman rakentamista jo vuosikymmeniä.

Mistä sinä tiedät niiden katkojen keston??

Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta eikä tekniikasta, mutta silti vihreiden naiset ovat päättäneet, että heidän pitää estää ydinvoiman rakentaminen.

Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä, koska Vihreät ovat vastustaneet ydinvoiman rakentamista jo vuosikymmeniä.
Hanhikivi-projekti olisi pysäytetty riippumatta siitä mitkä puolueet olisi hallituksessa.

Yhteistyössä