Tarvisko laittaa palautetta?

Mietin tässä, että jaksaisinko/olisko aihetta laittaa palautetta olville.. mies osti eilen cokispullon salesta.. kun pullo avattiin niin mitään pihahdusta ei kuulunu.. limsa oli ihan hapotonta litkua.. :x tutkittiin pulloa tarkemmin ja huomattiin että korkki oli ihan kokonaan ehjä.. eli se ei ollu revenny avattaessa yhtään.. onko toi valmistusvirhe? tarvisko mun nyt lähettää palautetta ja koko pullo takasin olville? en mä mitään hyvitystä siitä tarvii/haluu kun ei se nyt mikään kauhee taloudellinen menetys ole.. mietin vaan, että haluisko ne siellä tietää tollasesta.. ? noita on jo muutama tullut vastaan..
 
mie
kantsii laittaa palautetta aina, koska eivät muuten välttämättä huomaa että jossain on vika.. ja kun palautetta laittaa niin osaavat oikeaa asiaa tarkistaa että onko kaikki ok, esim just korkituksessa jne :)
 
oiskohan mun pitäny laittaa palautetta ku tupakka maistu aamulla ruudilta :D oikeesti.mut jos se nyt ois ruutia ollu nii en varmaan tässä näkis kirjottaa että, mut ois kiva tietää mitä ne siel sanois :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kantsii laittaa palautetta aina, koska eivät muuten välttämättä huomaa että jossain on vika.. ja kun palautetta laittaa niin osaavat oikeaa asiaa tarkistaa että onko kaikki ok, esim just korkituksessa jne :)
Just tätä mä mietin.. täytyy sitten käydä viemässä pullo postiin..
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kantsii laittaa palautetta aina, koska eivät muuten välttämättä huomaa että jossain on vika.. ja kun palautetta laittaa niin osaavat oikeaa asiaa tarkistaa että onko kaikki ok, esim just korkituksessa jne :)
Just tätä mä mietin.. täytyy sitten käydä viemässä pullo postiin..
Älä ihmeessä vie postiin, vaan jätä kauppaan yhteystietojesi kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kantsii laittaa palautetta aina, koska eivät muuten välttämättä huomaa että jossain on vika.. ja kun palautetta laittaa niin osaavat oikeaa asiaa tarkistaa että onko kaikki ok, esim just korkituksessa jne :)
Just tätä mä mietin.. täytyy sitten käydä viemässä pullo postiin..
Älä ihmeessä vie postiin, vaan jätä kauppaan yhteystietojesi kanssa.
Olvin sivuilta katoin, että sinne voi asiakaspalautteena lähettää ilmaseksi noita pulloja takasin.. siellä käsketään tulostaa sellanen lomake täytettynä ja liittää se tohon palautukseen.. että miks mä en veisi sitä postiin? kun eihän tää nyt varsinaisesti liity tohon kauppaan mitenkään.. ?
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kantsii laittaa palautetta aina, koska eivät muuten välttämättä huomaa että jossain on vika.. ja kun palautetta laittaa niin osaavat oikeaa asiaa tarkistaa että onko kaikki ok, esim just korkituksessa jne :)
Just tätä mä mietin.. täytyy sitten käydä viemässä pullo postiin..
Älä ihmeessä vie postiin, vaan jätä kauppaan yhteystietojesi kanssa.
Olvin sivuilta katoin, että sinne voi asiakaspalautteena lähettää ilmaseksi noita pulloja takasin.. siellä käsketään tulostaa sellanen lomake täytettynä ja liittää se tohon palautukseen.. että miks mä en veisi sitä postiin? kun eihän tää nyt varsinaisesti liity tohon kauppaan mitenkään.. ?
No ihan miten vaan. Juomakuskit käy pari kertaa viikossa kaupoissa, menee aika nopeasti niiden mukana perille asti.
Mutta teet tietty niin kuin parhaaksi näet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
[
No ihan miten vaan. Juomakuskit käy pari kertaa viikossa kaupoissa, menee aika nopeasti niiden mukana perille asti.
Mutta teet tietty niin kuin parhaaksi näet.
Tarvisko noille kirjottaa joku lappu mukaan? siellä valmiissa lomakkeessa tais olla aika paljon kysymyksiä.. mä olen ihan käsi tällasten palautusten kanssa kun en ole ikinä mitään muuta kun vaatteita palauttanu.. :ashamed:
 
karhua
mulla on monta kertaa ollut karhu pulloissa jotain vikaa, eli korkki on mukamas kiinni ja korkkaamaton mutta ei sihada. tai sitten pullo on vaan puoleen pulloon täynnä... en vaan ole niiden tota palautusosoitetta löytänyt sivuilta.
 
Aina kannattaa ehdottomasti palauttaa epäkurantit tuotteet valmistajalle, ihan jo itsekkäistäkin syistä. Ne kun yleensä hyvittää aika reilusti reklamoijalle, eli usein tulee hyvityksenä enemmän kuin mitä itse on ostanut.
Eräs ystäväni palautti neljä tupakkaa askistaan, kun valkoinen mallu maistui mentholille. Poltti siis itse miltei kaikki ja lähetti sitten. Sai neljä ASKIA takaisin hyvityksenä ja kiitos/pahoittelukirjeen mukaan.
Ja tää ei nyt kuulu tähän aiheeseen, mutta kerran jätin eräästä erittäin huonosti käyttäytyvästä tajoilijasta palautteen laivalla. Kotiin lähetettiin sitten lasten tosi kiva kokkikirja ja pahoittelukirje. Kirje ei ollut edes mitään massatuotantoa, vaan oli ihan henkilökohtainen, jossa vielä kerrottiin että tälle kyseiselle tarjoilijalle oli annettu palautetta käytöksestään.

Eli aina kannattaa palauttaa ja antaa palautetta. Niin hyvää kuin huonoa =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja karhua:
mulla on monta kertaa ollut karhu pulloissa jotain vikaa, eli korkki on mukamas kiinni ja korkkaamaton mutta ei sihada. tai sitten pullo on vaan puoleen pulloon täynnä... en vaan ole niiden tota palautusosoitetta löytänyt sivuilta.
Käy ihmeessä selvittämässä osoite vaikka jostain myymälästä, pullon kyljestä tai soita asiakaspalveluun tai muuta. Eräs mies oikein etsi joskus vuotavia olutpulloja ja nettosi reklamoimalla melko paljon. Väitti että olut oli tuhonnut mattoja ja hänen passinsa ja vaikka mitä. JOKAINEN vuotava pullo hyvitettiin ja käsittääkseni sai melko paljon rahallistakin hyvitystä. Kertoo paljon, että itse sain "postityttönä" tältä mieheltä palkkioksi 100 mk. Siis siitä että vein nuo vuotavat postiin hänen puolestaan :eek: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Eli aina kannattaa palauttaa ja antaa palautetta. Niin hyvää kuin huonoa =) .
Kyllä :) Meidän työpaikalla oltiin ylpeitä, kun vuoden aikana oli tullut vain 30 asiakaspalautetta. Uus hemmo ku tuli remmiin, nii se sanoi, että tuon on kymmenkertaistuttava vuoden sisään. Mistä sitä muuten tietää, miten saadaan palvelua parannettua ;)
 

Yhteistyössä