Tarviin apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksistä kysymystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksistä kysymystä

Vieras
Olisi sellainen ongelma, että mies kyllä puhuu paljonkin erilaisista suuseksijutuista tosi paljonkin, ihan päivittäin. Tykkään antaa suuseksiä ja olen siinä ollut alusta asti tosi aktiivinen. No, mies ei sitten taas ole ollut, eli muutama kerta (alle viisi) vaan minulle ja ihan tosi nopeasti vaan ei mitään sessioita todellakaan että olisin lauennut tms. vaan muutama minuutti. Otin asian puheeksi, ihan kauniisti sanoin, mitä haluisin että tekee minulle. Sanoi että selvä, tottakai asia korjaantuu.

No, ei ole korjaantunut, tilaisuuksia on ollut ja nyt on yli kaksi kuukautta ku otin puheeksi ja olen sen jälkeenkin kyllä puuhissa pyytänyt, ja on tosi nopeasti nuollut muutaman minuutin. Mutta ei mitään sessioita eikä mitään mitä hän kuvailee että on ihanaa naiselle tehdä.
Että mitäs nyt? Tilanne alkaa mennä siihen, että minuakaan ei kohta huvita hänelle tehdä mitään kivaa sori vaan ei ole tarkoitus kostaa vaan tuntuu ettei hän välitä siitä, mitä toivoisin hänen tekevän. Oon tosi estoton ja aina käy seksi mulle en hannaa vastaan, mutta nyt alkaa tuntua siltä, ettei tee mielikään enää niin helposti kun koen jotenkin loukkaantuneeni.

Meillä on vähän samantapaista mutta toisinpäin. Mä olisin halukas suuseksiin kumpaankin suuntaan, mutta nainen ei halua olla vastaanottavana osapuolena mutta sanoo haluavansa olla antavana. Ei kuitenkaan käytännössä ole, oliskohan viimeisestä kerrasta puoli vuotta.

Olen tutkinut, että kaikkea ei vaan voi saada.

Olen ollut täysin samanlaisessa tilanteessa edellisessä parisuhteessani. Sinun täytyy vain miettiä, että onko ko. ongelma sellainen, jonka kanssa pystyt elämään. Toisen käytöstä tuossa tilanteessa ei pysty hevillä muuttamaan. Itse järkeilin, että koska tilanne häiritsi minua kovasti, ja koska en halunnut olla tympeä ja muistutella asiasta jatkuvasti (ei se olisi ollut reiluakaan, eikä varmasti olisi auttanut asiaan), ainut reilu vaihtoehto olisi lopettaa suhde kokonaan.

Ei se avoliitto siihen sitten lopulta kaatunut, mutta varmaan jotain vaikutusta tällakin oli.

Vaihtamalla kuitenkin paranee! On mahtavaa, kun pääsee toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan sellaisen kumppanin kanssa, jonka estottomuus ja avoimuus on lähempänä omaa tasoa.

Vastauksena kysymykseesi, älä anna miehellesi suuseksiä ellei sinun sitten itse tee mieli niin tehdä. Antaminenkin on ihan mukavaa, mutta parasta se on kun saa jotain takaisin :)

Yhteistyössä