A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:kannattaa voidella, helpompi syödä sitten valmista kun saa paremmin ulos vuoasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:juuh...mutta tarviikos sitä lykkiä korppujauhoa vai riittääkö voitelu?
(aiemmin oon tehny vaan tavan vuoassa)
Ei tarvitse välttämättä korppareita.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:juuh...mutta tarviikos sitä lykkiä korppujauhoa vai riittääkö voitelu?
(aiemmin oon tehny vaan tavan vuoassa)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:kannattaa voidella, helpompi syödä sitten valmista kun saa paremmin ulos vuoasta![]()
No kaipa se on voidelta..aattelin vaan ettei se rasva sulaessaan valu sen IRTOpohjavuuan välistä..
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Ja miten irtopohjavuoka eroaisi normivuoasta tuossa voitelujutussa? Samanlaillahan se leivonnainen tarttuu kiinni siihen irtopohjaankin... Taidatte olla aika uusavuttomia!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Ja miten irtopohjavuoka eroaisi normivuoasta tuossa voitelujutussa? Samanlaillahan se leivonnainen tarttuu kiinni siihen irtopohjaankin... Taidatte olla aika uusavuttomia!
ei kun silloin taikinaan lisätään pikkasen rasvaa...
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tapelkaa nyt aikuiset naiset herranjumala yhestä vuuan voitelusta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:tapelkaa nyt aikuiset naiset herranjumala yhestä vuuan voitelusta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Ei, kun vuoka voidellaan! Öljyä eikä juoksevia margariineja saa käyttää mutta normaali voi tai leivontamargariini käy voiteluun!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Ei, kun vuoka voidellaan! Öljyä eikä juoksevia margariineja saa käyttää mutta normaali voi tai leivontamargariini käy voiteluun!
en sano tähänkään enempää...mutta tee sinä niinkuin teet ja minä teen niinkuin teen. mä en ainakaa viitti pilata silikoonista vuokaa mut eipähän kuulu mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
en sano tähänkään enempää...mutta tee sinä niinkuin teet ja minä teen niinkuin teen. mä en ainakaa viitti pilata silikoonista vuokaa mut eipähän kuulu mulle.
Tee vain niin kuin teet, tosin mulla ollu parisen vuotta kaksi silikonia käytössä ja aina kun teen rasvattoman taikinan niin voitelen vuoan eikä ne ole siitä pilalle menneet! Että näin...
Ja jos oikein muistan niin olit niitä tupperin tätejä, ja täällä vasta esittelyssä käyneenä tupperin täti antoi myös nuo ohjeet silikonivuokaan!
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
Tee vain niin kuin teet, tosin mulla ollu parisen vuotta kaksi silikonia käytössä ja aina kun teen rasvattoman taikinan niin voitelen vuoan eikä ne ole siitä pilalle menneet! Että näin...
Ja jos oikein muistan niin olit niitä tupperin tätejä, ja täällä vasta esittelyssä käyneenä tupperin täti antoi myös nuo ohjeet silikonivuokaan!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:silikooni vuokaa ei saa voidella mut muut voitelen kyllä
joo tätihän minä...gröhöm...täti...no joo mut kuitenki...mä voin kirjoittaa sulle tähän jos välttämättä haluat että mitä esim. tupperin silikooni tuotteista sanotaan.....