Tarviiko viel muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
suolaista voisi ehkä olla enemmän. Joku salaatti vaikka? Meillä ainakin juhlissa menee suolaista enemmän kuin makeaa

Niin no juu..se on kyllä totta. Voileipäkakku on kyllä suuri. Mutta vois tehdä tietty vaikka jonkun kinkkupiirakan.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
MInusta tuosta ei puutu mitään :D Mite oot jaksanutki noin paljon tehdä :p MUt jos jotai haluat lisätä nii joku salaatti :) Keventäisi ja sopisi hyvin voileipäkakun kaveriksi.

Tilasin valmiin täytekakun ja voileipäkakun.. :ashamed: Laiska.. ;) Tiedän et se jolta tilasin tekee hyvät niin mikäpä siinä..pääsee hieman helpommalla.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko vieraissa sekä lapsia, että aikuisia?
Voileipäkakkua lukuunottamatta tarjoilut on samat, kuin meidän eskarilaisen kaverisynttäreillä. :D

Lapsia on 11 ja loput aikuisia. Jotain 30 henkeä. Kesällä uusiks, huh! Poika täyttää sillon 5v. Mä en oikein kamalan innokas juhlien järjestäjä oo.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko vieraissa sekä lapsia, että aikuisia?
Voileipäkakkua lukuunottamatta tarjoilut on samat, kuin meidän eskarilaisen kaverisynttäreillä. :D

Lapsia on 11 ja loput aikuisia. Jotain 30 henkeä. Kesällä uusiks, huh! Poika täyttää sillon 5v. Mä en oikein kamalan innokas juhlien järjestäjä oo.. :)

Meillä ei oo ikinä pidetty aikuisille synttäreitä. Jos kummit ja isovanhemmat ovat muistaneet, heille on tarjottu kahvit. Sitten, kun lapset on isompia, niin kaverisynttärit on järjestetty. Mä en myöskään pidä juhlien järkkäämisestä, niin en siten kans järkkää. Ei yksi vuotias ymmärrä synttäreistään vielä mitään, eikä isompikaan. Mä en pidä juhlia suvun mieliksi...

MInäkin mietin tuota suolaisen tarjottavan osuutta.... Se maistuu usein vieraille jopa parhaiten ja voileipäkakut eivät ole usein lasten makuun. Siis jos lisäksi olisi vaikkapa coctailpiirakoita? Muuten tarjoilusi kuulostaa kyllä hyvältä. :)

Onnea sinnekkin hurjasti pikku sankarille! Sattu sopivasti meillä tuo 1v päivä lauantaille :D Mistä tilasit voileipäkakun? Tarjoiluja itsekkin pohdin ja sitä en osaa vääntää.
Mietin et jos ois tehnyt ihan perus salaatin ja kippoihin sitten kanaa,lihapullia, nakkeja jne. kun on kasvissyöjää ym et saa jokainen mieleisensä suolaisen + jos voileipäkakun, täytekakun, muffineja, mokkapalat on miehen lemppareita et jos niitä ja loppu vielä auki.

Yhteistyössä